Vihreiden puoluekokous 2015

Majoitus

Vihreille varattujen huonekiintiöiden varausaika on mennyt umpeen. Huoneita on edelleen jäljellä, mutta alla mainitut kiintiöhinnat eivät välttämättä enää ole voimassa.

Sokos Hotel Arina

Hinnat: 2 hh 100 euroa, 1 hh 85 euroa, lisävuode 15 euroa

Hinta sisältää buffetaamiaisen, iltasaunan ja kuntoiluhuoneen käytön. Huoneet käytössä tulopäivänä klo 15 ja luovutus lähtöpäivänä klo 12.

Osoite: Pakkahuoneenkatu 16. Hotelli sijaitsee 600 metrin päässä kokouspaikalta.

Varaukset sales.oulu@sokoshotels.fi tai p. 08 312 3255. Mainitse kiintiö "Vihreät" varausta tehdessäsi.

Radisson Blu

Hinnat: 2 hh 121 euroa, 1 hh 106 euroa, lisävuode 20 euroa (lisävuoteessa max 1 aikuinen tai 2 lasta)

Hinta sisältää buffetaamiaisen, aamu- ja iltasaunan sekä kuntosalin käyttömahdollisuuden.

Osoite: Hallituskatu 1. Hotelli sijaitsee 200 metrin päässä kokouspaikalta. Osa piiri- ja liittojärjestöjen kokoustiloista on tässä hotellissa (tarkempi tieto näistä järjestöistä pyritään ilmoittamaan myöhemmin).

Varaukset sales.oulu@radissonblu.com tai p. 020 1234 700. Mainitse kiintiö "Vihreät" varausta tehdessäsi.

Muu majoitus

Muihin hotelleihin ei ole erillisiä kiintiövarauksia. Melko lähellä sijaitsevat esimerkiksi hotellit Scandic, Holiday Inn ja Omenahotelli. Muita vaihtoehtoja löytyy kaupungin matkailupalvelujen sivuilta. Lattiamajoitus on järjestetty perjantaista lähtien Myllytullin koululla, Kirkkokatu 1. Ota makuupussi ja halutessasi makuualusta tms. mukaan, patjoja on talon puolesta rajoitettu määrä. Ennakkoilmoittautuminen on välttämätön ja paikkoja on rajallisesti. Ilmoittautumiset Emma Mikkilälle viimeistään 30. toukokuuta: emma.mikkila@vihreat.fi.

Puoluekokouksen 2015 pääsivulle >