Espoon vihreät hakee vaalityöntekijää eduskuntavaaleihin 2023

16.01.2023

Tule mukaan tekemään vaalikampanjaa Espoon Vihreille! Työnkuvanasi on olla vaalitapahtumien ja kampanjoinnin tehtävissä Espoon Vihreiden toiminnanjohtajan apuna.

Tehtävänkuva pitää sisällään mm. vaalitapahtumien koordinointia, kampanjatelttojen, -viirien ja -materiaalien roudausta ja tapahtumien someviestintää. Toimit lisäksi ehdokkaiden sekä heidän tukiryhmiensä tukena katukampanjoinnissa ja vaalitapahtumissa. Räntäsade ei saa hymyäsi hyytymään kuin hetkeksi. Tärkeintä on, että sinulta löytyy iloa ja paloa tehdä vaalityötä.

Hakijalta edellytetään

• itsenäistä ja toimeen tarttuvaa työotetta
  • järjestelmällisyyttä ja hyviä vuorovaikutustaitoja
  • riittävää suomenkielen taitoa
  • vähintään B-ajokorttia
  • käytössä olevia työvälineitä, puhelinta ja tietokonetta (omien laitteiden käytöstä maksetaan korvaus)
  • Instagram- ja Facebook-päivitysten hallintaa.

Eduksi katsotaan

• ruotsin kielen taito
  • video- ja valokuvaustaidot
  • aiempi kokemus vaalityöstä- ja kampanjoinnista tai yhdistystoiminnasta
  • Espoon tunteminen alueena
  • sosiaalisen median kanavien tuntemus
  • kuvankäsittelyohjelma Canvan tuntemus
  • oma tai lainassa oleva auto, jonka käytöstä maksetaan km-korvaus toteuman mukaan.

Työsuhde on määräaikainen ajalla 27.2. – 9.4.2023. Työaika on 35 tuntia viikossa ja palkka 2608,05 €/kk + mahdolliset kokemuslisät Vihreiden palkkausjärjestelmän mukaisesti. Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p. Työaika sijoittuu suurelta osin iltoihin ja viikonloppuihin. Neuvotteluvaraa on sekä viikkotuntimäärän että työsuhteen pituuden suhteen. Myös aikaisempi aloitus on mahdollista.

Lisätietoja tehtävästä antaa Espoon vihreiden puheenjohtaja Sofia Suomalainen, puh. 050 430 0061, ma-pe klo 9-18, espoon.vihreat@gmail.com.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi PDF-muodossa viimeistään maanantaina 30.1.2023 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi “Hakemus Espoon vaalityöntekijäksi”. Haastattelut pidetään viikoilla 5 ja 6, haastatteluihin kutsuttaviin henkilöihin olemme erikseen yhteydessä.

Vihreät on poliittinen liike, joka tekee työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jäisi elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.