Hämeen Vihreät hakee kampanjakoordinaattoria eduskuntavaaleihin

21.09.2022

Hämeen Vihreät hakee kampanjakoordinaattoria tekemään kanssamme vaalivoittoa huhtikuun 2023 eduskuntavaaleissa Hämeen vaalipiirissä (Kanta-Häme ja Päijät-Häme)!

Tehtäväsi on toteuttaa vihreiden vaalikampanjaa piirin alueella toiminnanjohtajan työparina yhdessä vaalityöryhmän, jäsenjärjestöjen ja ehdokkaiden kanssa. Tehtäviisi kuuluvat mm. piirin vaalitapahtumien toteuttaminen, ehdokkaiden tukeminen kampanjoinnissa sekä vapaaehtoisten innostaminen. Lisäksi työhön kuuluu myös sisäistä ja ulkoista viestintää, jäsenjärjestöjen tukemista ja koulutusten järjestämistä. Työnkuvaa on mahdollista soveltaa valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen mukaan.

Edellytämme valittavalta henkilöltä:

• hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä paineensietokykyä,
  • käytännössä osoitettuja organisointi- ja projektinhallintataitoja,
  • erinomaisia tietoteknisiä valmiuksia (toimisto-ohjelmistot, verkkosivujen sisällönhallinta, kuvankäsittely jne.),
  • yhteistyökykyä ja intoa työskennellä vihreiden ehdokkaiden ja vapaaehtoisten kanssa.

Eduksi hakijalle katsomme esimerkiksi:

• kokemuksen vaalikampanjoista ja tapahtumien järjestämisestä,
  • kokemuksen vapaaehtoisten kanssa toimimisesta,
  • poliittisen viestinnän osaaminen erityisesti sosiaalisessa mediassa ja verkkomainonnan kokemuksen,
  • Hämeen toimintaympäristön tuntemuksen,
  • vihreän arvomaailman.

Työ on määräaikainen ajalla 1.11.2022—30.4.2023, ja työaika on 27 tuntia viikossa. Palkka on Vihreän liiton työehtosopimuksen mukainen 2011,92 €/kk (+ mahdolliset kokemuslisät). Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p. Työajat ovat joustavat, ja työtä tehdään pääasiassa etänä. Työ vaatii myös jonkin verran liikkumista vaalipiirin sisällä. Koska työtä tehdään vapaaehtoisten kanssa, työaikoihin kuuluu ajoittain iltoja ja viikonloppuja.

Työntekijä tarvitsee oman tietokoneen, jonka käytöstä maksetaan käyttökorvaus.

Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa viimeistään keskiviikkona 5.10. osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi: “Hakemus Hämeen Vihreiden kampanjakoordinaattoriksi”. Työhaastattelut pidetään maanantaina 17.10. klo 12 alkaen Lahdessa Hämeen Vihreiden piiritoimistolla (Hollolankatu 3 LH 13), ja haastatteluun kutsuttaviin henkilöihin ollaan erikseen yhteydessä.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Aleksi Mäntylä, 044 324 3342, aleksi.mantyla@vihreat.fi