Keski-Suomen Vihreät etsivät vaalipäällikköä eduskuntavaaleihin

31.08.2022

Etsimme idearikasta ja haasteisiin tarttuvaa henkilöä vaalipäälliköksi Keski-Suomen vaalipiirin eduskuntavaalikampanjaan 2023. Tehtävässä pääset tekemään Keski-Suomea ja koko Suomea vihreämmäksi yhdessä innostavan työyhteisön ja aktiivien kanssa.

Työhön kuuluu:

• vihreän vaalikampanjan suunnittelu ja toteutus sekä budjetin seuranta Keski-Suomen vaalipiirissä yhdessä vaalityöryhmän ja piirijärjestön kanssa,
  • ehdokkaiden tukeminen vaalityössä,
  • vapaaehtoisten ja piirin jäsenyhdistysten tukeminen,
  • vaaliraportin laatiminen,
  • monipuoliset viestinnän ja tapahtumajärjestämisen tehtävät,
  • Keski-Suomen Vihreiden yhdistyshallinnon tehtäviin osallistuminen.

Hakijalta edellytämme:

• kokemusta organisaation sisäisestä ja/tai ulkoisesta viestinnästä,
  • yleisimpien sosiaalisen median kanavien hyvää tuntemusta,
  • hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja,
  • itsenäistä työotetta ja kykyä johtaa omaa työtä,
  • mahdollisuutta työskennellä tarpeen mukaan myös ilta-aikaan ja viikonloppuisin.

Eduksi hakijalle katsomme:

• alueellisen tuntemuksen ja verkostot,
  • monipuoliset taidot viestintämateriaalien tuottamisessa,
  • kokemuksen vaalikampanjoista ja tapahtumien järjestämisestä,
  • kokemuksen järjestötyöstä, kampanjoinnista, poliittisesta toiminnasta,
  • vihreän politiikan ja arvomaailman tuntemuksen.

Työsuhde on määräaikainen, ja se alkaa 1.11.2022 tai sopimuksen mukaan ja työ päättyy 31.7.2023. Määräaikaisuuden jälkeen on mahdollisuus tehtävien jatkoon Vihreillä Keski-Suomessa.

Työaika on 35 tuntia viikossa, ja palkka on 2 608,05 €/kk + kokemuslisät Vihreiden palkkausjärjestelmän mukaisesti. Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p. Koska työtä tehdään vapaaehtoisten kanssa, työaikoihin kuuluu ajoittain iltoja ja viikonloppuja. Muutoin työajat ovat joustavat ja osittainen etätyö on mahdollista. Haastattelut pidetään viikolla 39 Jyväskylässä, ja haastatteluun kutsuttaviin henkilöihin ollaan erikseen yhteydessä.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi PDF-muodossa viimeistään torstaina 22.9.2022 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi “Hakemus Keski-Suomen vaalipiirin vaalipäällikkö”. Kuulemme mielellämme hakijoilta näkemyksiä Vihreiden näköisestä kampanjoinnista ja toiminnasta, joten tuothan kokemuksesi ja osaamisesi lisäksi lyhyesti esiin visiosi vihreästä toiminnasta ja eduskuntavaalikampanjasta!

Lisätietoja tehtävästä antaa

• Keski-Suomen Vihreiden puheenjohtaja Emilia Lakka, 040 5947256. Soittoaika 14.9. klo 12-16 ja 20.9. klo 12-16
  • järjestöpäällikkö Katja Hintikainen, 050 4670739. Soittoaika 16.9. klo 9-12 ja 21.9. klo 9-12.

Vihreät on poliittinen liike, joka tekee työtä sen eteen, että tuleville sukupolville jäisi elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.