Savo-Karjalan Vihreät hakee vaalityöntekijää

11.11.2022

Haemme Savo-Karjalan piiriin VAALITYÖNTEKIJÄÄ mukaan tekemään vuoden 2023 eduskuntavaalivoittoa.

Työssä on mahdollista hyödyntää monipuolisesti osaamista tapahtumajärjestämisessä ja vapaaehtoistoiminnassa. Vaalityöntekijä pääsee toteuttamaan vihreää vaalikampanjaa ja muuttamaan Savo-Karjalan vaalipiiriä ja koko Suomea vihreämmäksi yhdessä innostavan työyhteisön ja aktiivien kanssa.

Vaalityöntekijän työhön kuuluu:

• osallistuminen vihreän vaalikampanjan toteutukseen yhdessä piirin muiden työntekijöiden kanssa,
  • kampanjatapahtumien järjestämistehtävät, mukaan lukien ehdokkaiden osallistumisen koordinointi
  • piirin vaaliviestintää tukevat tehtävät (kuten vaalitapahtumista viestiminen, somen ja nettisivujen päivittäminen),
  • esitejakelun koordinointi ja julisteiden levityksen organisoiminen
  • vaalipaneeli- ja muiden ehdokkaiden esiintymistilaisuuksien koordinointi
  • vapaaehtoisten tukeminen vaalityössä,
  • ehdokkaiden kannustaminen äänestäjien kohtaamisen ja tukeminen vaalityössä.

Hakijalta edellytämme:

• itsenäistä ja toimeen tarttuvaa työotetta,
  • hyviä vuorovaikutustaitoja,
  • kokemusta tapahtumien järjestämisestä tai vapaaehtoistoiminnasta tai sen organisoinnista
  • viestinnällisiä valmiuksia ja yleisimpien sosiaalisen median kanavien tuntemusta,
  • vihreää arvomaailmaa.

Hakijalle eduksi katsomme:

• kokemusta projektien onnistuneesta läpiviennistä,
  • kuvankäsittelyohjelma Canvan tuntemuksen,
  • alueellisen tuntemuksen ja verkostot,
  • aiemman kokemuksen vaalikampanjoinnista,
  • osoitettua taitoa vapaaehtoistoiminnan johtamiseen
  • ajokortti (B) ja jopa mahdollisuus käyttää omaa autoa

Työsuhde on määräaikainen ajalla 9.1.-18.4.2023. Työaika on 18 tuntia viikossa ja palkka 1 341,28 €/kk + mahdolliset kokemuslisät Vihreiden palkkausjärjestelmän mukaisesti. Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p. Koska työtä tehdään vapaaehtoisten kanssa, työaikoihin kuuluu ajoittain iltoja ja viikonloppuja.

Työntekopaikka on Vihreiden toimisto Joensuussa tai Kuopiossa. Etätyö on mahdollista, mutta käytännön työtehtävien vuoksi etätyöpaikan on oltava Savo-Karjalan alueella.

Lisätietoja tehtävästä antaa Savo-Karjalan vihreiden toiminnanjohtaja Ville Elonheimo, puh. 040 552 4994, 14., 16. ja 22.11. klo 10-14.30, ville.elonheimo@vihreat.fi

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi PDF-muodossa viimeistään tiistaina 22.11.2022 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi “Hakemus Savo-Karjalan piirin vaalityöntekijäksi”. Haastattelut pidetään viikoilla 47 ja 48, ja haastatteluihin kutsuttaviin henkilöihin olemme erikseen yhteydessä.

Vihreät on poliittinen liike, joka tekee työtä sen eteen, että tuleville sukupolville jäisi elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville. Huomioimme kaikessa toiminnassamme yhdenvertaisuuden ja turvallisen tilan periaatteet. Uusia työntekijöitä rekrytoidessamme tavoitteemme on saada hakijoiksi erilaisia ja eritaustaisia ihmisiä.