Vihreä eduskuntaryhmä hakee hallintosihteeriä

25.05.2021

Vihreä eduskuntaryhmä hakee hallintosihteeriä määräaikaiseen työsuhteeseen vanhempainvapaan ajalle 1.8. – 31.12.2021.

Etsimme eduskuntaryhmämme henkilöstöhallintoon ihmistä, jolta onnistuu niin lomissa neuvominen kuin työntekijäpalaverin vetäminen.

Hallintosihteerinä toimit pääsihteerimme tukena henkilöstöasioissa. Lisäksi työtehtäviin kuuluu työhyvinvoinnin kehittäminen ja organisaation sisäinen viestintä. Tehtäväsi on valmistella ryhmän yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia, koordinoida yhteisiä kokouksia, organisoida koulutuksia, vastata uusien työntekijöiden perehdyttämisestä sekä kehittää ryhmän muuta toimintaa.

Tuet työlläsi eduskuntaryhmäämme vihreiden tavoitteiden toteuttamisessa ja mahdollistat omalla panoksellasi paremman ja tutkittuun tietoon pohjautuvan päätöksenteon. Pääset tekemään tiivistä yhteistyötä niin kansanedustajien, poliittisten asiantuntijoiden kuin eduskunta-avustajien kanssa.

Olet etsimämme henkilö, jos olet jo aiemmin toiminut henkilöstöhallinnossa ja sinulla pysyvät langat käsissä tilanteessa kuin tilanteessa. Olet tottunut organisoimaan tapahtumia ja tilaisuuksia, tekemään kyselyitä ja suunnitelmia sekä toimimaan tiiviissä yhteistyössä muiden kanssa. Olet nopea tarttumaan toimeen ja perehtymään tehtävään nopeasti.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää:

• kykyä toimia nopeasti muuttuvissa tilanteissa
  • päätöksenteon ja politiikan toimintaympäristön ymmärtämistä
  • kokemusta henkilöstöhallinnosta
  • hyviä vuorovaikutus- ja tunnetaitoja
  • vihreää arvomaailmaa
  • kokemusta yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta.

Hallintosihteerin työsuhde alkaa elokuun alussa tai sopimuksen mukaan. Tehtävä on täysipäiväinen ja työaika on 37,5 tuntia viikossa. Työpiste sijaitsee Eduskuntatalolla.

Tehtävästä maksettava aloituspalkka on 3 200 euroa. Lisäksi tarjoamme erinomaiset työsuhde-edut (mm. lounasetu, työsuhdematkalippu, puhelinetu ja laaja työterveyshuolto), mukavan työyhteisön ja näköalapaikan poliittiseen päätöksentekoon.

Toimita vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo viimeistään sunnuntaina 13.6.2021 klo 23:59 sähköpostitse osoitteeseen verna.finstrom@eduskunta.fi. Otsikoi sähköpostisi ”Hallintosihteeri” ja nimeä pdf-muotoiset liitetiedostot seuraavasti: ”OMA SUKUNIMI_Hakemus” & ”OMA SUKUNIMI_Ansioluettelo”.)

Haastattelemme sopivimmat ehdokkaat lähtökohtaisesti etänä viikoilla 24 tai 25.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintosihteeri Verna Finström 31.5 klo: 13:00-15:00 ja 7.6 klo: 9:00-16:00 (p. 050 4381997, verna.finstrom@eduskunta.fi).