Vihreät etsii graafikkoa kevään vaaleihin

28.12.2022

Haemme nyt määräaikaiseen työsuhteeseen graafiseen suunnitteluun ja visuaaliseen viestintään keskittyvää viestintäsuunnittelijaa kevään eduskuntavaalien ajaksi puoluetoimistollemme Helsingin Töölöön. Viestintäsuunnittelija työskentelee osana kuusihenkistä viestintätiimiä, joka hoitaa Vihreiden ja Vihreän eduskuntaryhmän viestintää.

Tehtävän painopisteet:

• eduskuntavaaleihin liittyvät graafiset tuotannot
  • monikanavainen sisällöntuotanto ja visuaalinen viestintä osana viestintätiimiä

Edellytämme hakijalta:

• luovuutta ja ehtymätöntä ideavarastoa
  • kykyä taikoa politiikan asiasisällöistä kohderyhmiä puhuttelevia teksti- ja kuvasisältöjä erityisesti sosiaaliseen mediaan
  • riittävää graafisen suunnittelun osaamista ja Adobe CC -ohjelmien riittävää hallintaa
  • hyvää kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa
  • kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin
  • halua työskennellä tiiviissä tiimissä, paineensietokykyä ja positiivista otetta työhön
  • vihreää arvomaailmaa

Arvostamme lisäksi:

• mahdollisuutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin
  • ruotsin kielen taitoa
  • kampanjaosaamista ja kokemusta järjestötyöstä
  • kokemusta videoiden kuvaamisesta ja editoinnista

Tarjoamme sisällöltään monipuollisen ja vaihtelevan tehtäväkentän ja mahdollisuuden luoda uudenlaista poliittista visuaalista viestintää paremman maailman rakentamiseksi. Tehtävät tarjoavat näköalapaikan poliittiseen päätöksentekoon. Työkaverit ovat vertaansa vailla ja työyhteisö hauska, hyväntuulinen ja innostava.

Työsuhde on määräaikainen, alkaen 20.1.2023 tai sopimuksen mukaan ja päättyen 1.5.2023

Toimita hakemuksesi palkkatoiveineen ja tehtävänkuvaan liittyvine työnäytteineen viimeistään 11.1.2023 osoitteeseen ville-veikko.mastomaki@vihreat.fi. Otsikoi viestisi “Hakemus viestintäsuunnittelijaksi – graafikko”. Liitä hakemukseesi portfolio tai esimerkkitöitäsi. Haastattelut järjestetään 16.-20.1.2023.

Lisätietoja puhelimitse viestintäpäällikkö Ville-Veikko Mastomäeltä (040 7641 684).

Soittoajat:
Ma 2.1.2023  klo 11-12
a 9.1.2023 klo 13-14

Vihreät on yli 7 000 jäsenen poliittinen liike ja 20 kansanedustajan hallituspuolue. Teemme työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jää elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.

Huomioimme kaikessa toiminnassamme yhdenvertaisuuden ja turvallisen tilan periaatteet. Uusia työntekijöitä rekrytoidessamme tavoitteemme on saada hakijoiksi erilaisia ja eritaustaisia ihmisiä.