Vihreät etsii viestintäsuunnittelijaa (graafinen suunnittelu)

23.06.2021

Vihreät etsii viestintäsuunnittelijaa vahvalla painotuksella graafiseen suunnitteluun.

Haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen viestintäsuunnittelijaa vahvalla painotuksella graafiseen suunnitteluun ja visuaaliseen viestintään puoluetoimistollemme Helsingin Töölöön. Viestintäsuunnittelija työskentelee osana kuusihenkistä viestintätiimiä, joka hoitaa Vihreiden ja Vihreän eduskuntaryhmän viestintää.

Tehtävän painopisteet:

– monikanavainen sisällöntuotanto ja visuaalinen viestintä

– Vihreiden brändi-ilmeen kehittäminen

– kampanjasuunnittelu

Edellytämme hakijalta:

• luovuutta ja ehtymätöntä ideavarastoa
  • kykyä taikoa politiikan asiasisällöistä kohderyhmiä puhuttelevia teksti- ja kuvasisältöjä erityisesti sosiaaliseen mediaan
  • riittävää graafisen suunnittelun osaamista ja Adobe CC -ohjelmien riittävää hallintaa
  • valokuvausosaamista
  • hyvää kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa
  • kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin
  • halua työskennellä tiiviissä tiimissä, paineensietokykyä ja positiivista otetta työhön
  • vihreää arvomaailmaa

Arvostamme lisäksi:

• mahdollisuutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin
  • ruotsin kielen taitoa
  • kampanjaosaamista ja kokemusta järjestötyöstä
  • kokemusta videoiden kuvaamisesta ja editoinnista

Tarjoamme sisällöltään monipuolisen ja vaihtelevan tehtäväkentän ja mahdollisuuden luoda uudenlaista poliittista visuaalista viestintää paremman maailman rakentamiseksi. Tehtävät tarjoavat näköalapaikan poliittiseen päätöksentekoon. Työkaverit ovat vertaansa vailla ja työyhteisö hauska, hyväntuulinen ja innostava.

Työsuhde on vakituinen ja alkaa 16.8.2021 tai sopimuksen mukaan.

Toimita hakemuksesi palkkatoiveineen ja mahdollisine tehtävänkuvaan liittyvine työnäytteineen viimeistään 1.8.2021 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi “Hakemus viestintäsuunnittelijaksi – graafikko”. Liitä hakemukseesi portfolio tai esimerkkitöitäsi. Haastattelut järjestetään 9.-11.8.2021.

Lisätietoja puhelimitse viestintäpäällikkö Ville-Veikko Mastomäeltä (040 7641 684). Soittoajat: 29.6. klo 10-12, 13.7. klo 10-12, 26.7. klo 10-12

Vihreät on yli 7 000 jäsenen poliittinen liike ja 20 kansanedustajan hallituspuolue. Teemme työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jää elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.

Huomioimme kaikessa toiminnassamme yhdenvertaisuuden ja turvallisen tilan periaatteet. Uusia työntekijöitä rekrytoidessamme tavoitteemme on saada hakijoiksi erilaisia ja eritaustaisia ihmisiä.