Vihreät etsii viestintäsuunnittelijaa (videotuotanto)

23.06.2021

Vihreät etsii viestintäsuunnittelijaa vahvalla painotuksella videotuotantoon.

Haemme nyt viestintäsuunnittelijaa vahvalla painotuksella videotuotantoon osa-aikaiseen työsuhteeseen puoluetoimistollemme Helsingin Töölöön. Työsuhde on määräaikainen ja kestää vuoden 2022 elokuun loppuun saakka. Viestintäsuunnittelija työskentelee osana kuusihenkistä viestintätiimiä, joka hoitaa Vihreiden ja Vihreän eduskuntaryhmän viestintää. Tehtävä avautuu osana sijaisjärjestelyjä.

Tehtävän painopisteet:

– Vihreiden videoviestinnän suunnittelu, sisällöntuotanto ja kehittäminen

– poliitikkojen video-viestinnän sparraus ja konseptisuunnittelu

Edellytämme hakijalta:

• kykyä taikoa politiikan asiasisällöistä kohderyhmiä puhuttelevia videosisältöjä erityisesti sosiaaliseen mediaan
  • monipuolista video-viestinnän sisällöntuotanto-osaamista
    • riittävää kokemusta videokuvaamisesta järjestelmäkameralla ja puhelimella
    • riittävää osaamista editoinnista ja videon jälkikäsittelystä
    • riittävää animointiosaamista, esimerkiksi Adobe After Effectsin hallintaa
  • kehittävää otetta ja näkemystä videoviestinnän trendeistä ja konsepteista
  • luovuutta ja ehtymätöntä ideavarastoa
  • hyvää kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa
  • kiinnostusta ja innostusta yhteiskunnallisiin asioihin
  • erinomaisia vuorovaikutustaitoja, paineensietokykyä ja positiivista otetta työhön
  • vihreää arvomaailmaa

Arvostamme lisäksi:

• mahdollisuutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin
  • ruotsin kielen taitoa
  • kampanjaosaamista ja kokemusta järjestötyöstä

Tarjoamme sisällöltään monipuollisen ja vaihtelevan tehtäväkentän ja mahdollisuuden luoda uudenlaista poliittista videoviestintää paremman maailman rakentamiseksi. Tehtävät tarjoavat näköalapaikan poliittiseen päätöksentekoon. Työkaverit ovat vertaansa vailla ja työyhteisö hauska, hyväntuulinen ja innostava.

Työsuhde on määräaikainen alkaen kesästä 2021 ja jatkuen 30.8.2022. Työaika on 17,5 tuntia viikossa ja lähtöpalkka 1 727 euroa kuukaudessa + kokemuslisät.

Toimita hakemuksesi ja mahdollisine tehtävänkuvaan liittyvine työnäytteineen viimeistään 1.8.2021. osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi “Hakemus AV-viestintäsuunnittelijaksi”. Liitä hakemukseesi portfolio tai esimerkkitöitäsi. Haastattelut järjestetään 9.-11.8.2021.

Lisätietoja puhelimitse viestintäpäällikkö Ville-Veikko Mastomäeltä (040 7641 684). Soittoajat:

29.6. klo 10-12

13.7. klo 10-12

26.7. klo 10-12

Vihreät on yli 7 000 jäsenen poliittinen liike ja 20 kansanedustajan hallituspuolue. Teemme työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jää elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.

Huomioimme kaikessa toiminnassamme yhdenvertaisuuden ja turvallisen tilan periaatteet. Uusia työntekijöitä rekrytoidessamme tavoitteemme on saada hakijoiksi erilaisia ja eritaustaisia ihmisiä.