Vihreät hakee talous- ja henkilöstöpäällikköä

28.06.2022

Haemme nyt toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen talous- ja henkilöstöpäällikköä puoluetoimistollemme Helsingin Töölöön. Tehtävä avautuu puolueen pitkäaikaisen talous- ja henkilöstöpäällikön siirtyessä uusiin tehtäviin.

Talous- ja henkilöstöpäällikkö työskentelee puolueen hallintotiimin vetäjänä ja esihenkilönä sekä osana puoluetoimiston johtotiimiä. Tehtäväsi on vastata puolueen taloushallinnosta ja henkilöstöpalveluista sekä johtaa puolueen ja sen jäsenyhdistysten tukipalvelujen suunnittelua ja kehittämistä. Työssäsi olet keskeisessä roolissa tukemassa puoluetoimijoiden työtä paremman maailman puolesta.

Toimenkuvaan kuuluvat:

• puolueen taloushallinto: Budjetointi, kirjanpito, tilinpäätös ja raportointi
  • hallintotiimin jäsenten esihenkilön tehtävät
  • hallintotiimin johtaminen
  • henkilöstöasioiden suunnittelu ja koordinointi
  • palveluiden suunnittelu ja kehittäminen

Edellytämme sinulta:

• kokemusta taloushallinnosta ja kirjanpidosta
  • hyviä tietoteknisiä valmiuksia
  • hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
  • kehittämishenkeä ja valmiutta ottaa vastuuta
  • vihreää arvomaailmaa

Lisäksi arvostamme:

• mahdollisuutta työskennellä tarvittaessa myös iltaisin ja viikonloppuisin
  • ruotsin kielen taitoa
  • vihreän järjestökentän tuntemusta
  • esihenkilökokemusta
  • soveltuvaa koulutusta
  • kokemusta henkilöstöhallinnosta
  • kokemusta palkanlaskennasta ja työehtosopimusten tulkinnasta
  • kokemusta sähköisten järjestelmien käyttöönotosta ja hankinnasta

Tarjoamme:

• iloisen ja innostavan työympäristön ja työkaverit
  • sisällöltään monipuolisen tehtäväkentän
  • näköalapaikan poliittiseen päätöksentekoon.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa ja alkaa 12.9.2022 tai sopimuksen mukaan. Peruspalkka on Vihreiden palkkausjärjestelmän mukaisesti 3 828 euroa sekä mahdolliset kokemuslisät.

Toimita hakemuksesi viimeistään torstaina 11.8.2022 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi ”Hakemus talous- ja henkilöstöpäälliköksi”. Haastattelut järjestetään 15.8. alkavalla viikolla.

Lisätietoja puhelimitse puoluesihteeri Veli Liikaselta (041 549 3338). Soittoajat: 1.7. klo 13–14.30, 15.7. klo 10–11.30 ja 11.8. klo 10–11.30

Vihreät on yli 7 000 jäsenen poliittinen liike ja 20 kansanedustajan hallituspuolue. Teemme työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jää elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.

Huomioimme kaikessa toiminnassamme yhdenvertaisuuden ja turvallisen tilan periaatteet. Uusia työntekijöitä rekrytoidessamme tavoitteemme on saada hakijoiksi erilaisia ja eritaustaisia ihmisiä.