Vihreiden aluepoliittisen ohjelman luonnos on valmistunut jäsenistön kommentoitavaksi. Kommentointiaikaa on 18.8. asti. Kommenttikierroksen jäkeen työryhmä viimeistelee lopullisen esityksen kokouksessaan 24.8. Puoluehallitus käsittelee ohjelmaa 7.9. ja valtuuskunnan on tarkoitus hyväksyä ohjelma kokouksessaan 28.-29.9. Porvoossa.

Kommentointitapoja on kaksi:

1. Voit kirjoittaa kommenttisi suoraan oheiseen googledocs-dokumenttiin. Valitse tekstistä kommentoitava kohta, sen jälkeen valitse yläpalkista lisää -> kommentti. voit kommentoida tekstiä täällä.

2. Voit kommentoida rivinumeroitua pdf-dokumenttia lähettämällä rivinumeroittain kohdistetut kommentit sähköpostitse työryhmän sihteerille osoitteeseen kuntasihteeri@vihreat.fi. Linkki pdf-dokumenttiin löytyy sivun lopusta.

Toivomme mahdollisimman konkreettisia kommentteja ja muutosehdotuksia. Erityisesti olemme kiinnostuneita onnistuneista paikallisista esimerkeistä, miten alueiden elinvoimaa on saatu elvytettyä ja työllisyyttä parannettua ekologisesti ja sosiaalisesti kestävästi.

Aluepoliittisen työryhmän puolesta

Krista Mikkonen, puheenjohtaja

Tiina Elo, sihteeri

Tilaa upeasti uudistunut Vihreä Lanka!