— Vesa Saarinen

Työpaikkailmoitus: Vihreät hakee viestintäharjoittelijaa

Vihreät on Suomen neljänneksi suurin puolue. Meille tärkeitä arvoja ovat vastuu tulevaisuudesta, luonnon kunnioittaminen, sosiaalinen oikeudenmukaisuus, feminismi, monikulttuurisuus, sivistys sekä globaali vastuu. Teemme työtä neljän vuodenajan puolesta. Haluamme ihmisille enemmän aikaa, vähemmän roinaa.

Etsimme Helsingissä sijaitsevan puoluetoimistoomme VIESTINTÄHARJOITTELIJAA.

Viestintäharjoittelijan toimenkuvaan kuuluu monipuolisesti erilaisia viestinnän ja verkkoviestinnän tehtäviä, aina viestinnän suunnittelusta käytännön toteutukseen asti. Tarkka toimenkuva tehtävänantoineen sovitaan yhdessä harjoittelijan kiinnostuksen perusteella.

Harjoittelijalta edellytämme

• erinomaista suomen kielen kirjallista ja suullista osaamista,
  • jonkin verran kokemusta käytännön viestintätyöstä (esim. tiedotteet, lehtijutut),
  • verkkoviestinnän ja yhteisöllisen median (mm. Facebook, Twitter) toimintatapojen perustuntemusta sekä
  •  kiinnostusta yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja vihreään politiikkaan.

Eduiksi luetaan

• muu kielitaito (erit. ruotsi),
  • videokuvaamiseen ja -editointiin liittyvä osaaminen,
  • sosiaalisuus ja ulospäinsuuntautuneisuus sekä
  • kyky työskennellä satunnaisesti myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Tarjoamme harjoittelijalle haastavien ja monipuolisten viestinnän alan työtehtävien ohella innostavan työympäristön sekä näköalapaikan suomalaiseen päätöksentekoon.

Harjoittelun pituus on neljä kuukautta, 1.9. - 31.12.2010. Palkkaa maksamme 800 euroa kuussa sekä lisäksi lounasedun. Viestintäharjoittelijan työaika on 30h / vko.

Lisätietoja viestintäharjoittelusta tarjoaa tiedottaja Suvi Reijonen, suvi.reijonen@vihreat.fi, GSM 050 544 7508.

Hakemukset toimitetaan sähköpostitse tiedottaja Suvi Reijoselle, suvi.reijonen@vihreat.fi. Otsikoi viestisi "Viestintäharjoittelijahakemus".

Hakemukset on toimitettava viimeistään 10.6.2010. Haastattelut järjestetään maanantaina 14.6 ja tiistaina 15.6.2010.