— Marja Honkonen

Kirsi Syväri Vihreiden kampanjapäälliköksi

Kauppatieteiden ylioppilas Kirsi Syväri on valittu Vihreiden kampanjapäälliköksi. Kampanjapäällikkö vastaa puolueen vaalikampanjoista, varainhankinnasta sekä vapaaehtoistyön kehittämisestä.

Syväri siirtyy tehtävään Helsingin Vihreiden järjestökoordinaattorin ja vaalipäällikön paikalta, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2009 saakka. Aiemmin Syväri on työskennellyt muun muassa Suomen Washingtonin-suurlähetystössä sekä Hankenin ylioppilaskunnan yrityssuhdesihteerinä.

Uudessa työssään Syväri haluaa kehittää yhteistyötä piirijärjestöjen ja paikallisyhdistysten sekä puolueen katto-organisaation välillä.

– Vihreät ovat korostaneet avoimuutta ja keskustelun tärkeyttä viestiessään ulospäin. Puoluetta ja sen kampanjoita on uudistettava samaan tapaan myös sisältä: organisaatiota täytyy tiivistää ja yhteistyötä on tehtävä kaikilla tasoilla. Vapaaehtoiset ovat Vihreille poikkeuksellisen tärkeitä. Siksi puolueen toimintaa niin vaalien alla kuin niiden välilläkin suunnitellaan ja toteutetaan aivan koko jäsenistön voimin, Syväri sanoo.

Uusi kampanjapäällikkö aloittaa työssään joulukuun alussa.

Lisätiedot: Kirsi Syväri, puh. +358 40 565 7958, kirsi.syvari@vihreat.fi