— Marja Honkonen

Panu Laturi: "Pekka tarvitsee tukeasi!"

Pekka Haavistolla on oikea mahdollisuus tehdä yllätys näissä presidentinvaaleissa. Toiselle kierrokselle pääseminen on nyt ainoa asia jota voi tavoitella. Ja toisella kierroksella kaikki on mahdollista.

Pekan kampanja on pieni. Me jäämme tässä jälkeen muista neljästä kärkiehdokkaasta. Tämän takia jokainen lahjoitus on elintärkeä.

Eduskuntavaalit ja niiden tulos laittoivat puolueen talouden erittäin tiukkaan tilanteeseen, sillä puolueiden rahoitus riippuu pääosin kansanedustajien määrästä. Olemme nyt syksyn aikana joutuneet tasapainottamaan talouttamme aika kovalla kädellä. Siksi puolue ei tässä tilanteessa pysty laittamaan kuin 100 000 euroa Pekan kampanjaan.

Nyt on aika tukea Pekkaa. Pienikin summa auttaa kun lahjoittajia on monia. Jos jokainen jäsenemme lahjoittaisi 10 euroa, saisimme siitä kokoon 70 000 – ja jos osa lahjoittaisi 50 euroa, saisimme helposti kokoon toiset 100 000 euroa Pekan kampanjaan. Nyt on talkoiden aika!

Itse lahjoitan Pekalle 50 euroa. Tee sinä samoin. Lahjoituksen voit tehdä osoitteessa: www.vihreat.fi/lahjoita.

Iloista joulua ja onnellista uutta vuotta 2012!

Panu Laturi

puoluesihteeri