— Marja Honkonen

Vihreä ehdokaskiertue 2013

Puoluekokous valitsee Vihreille toukokuun viimeisenä viikonloppuna uuden puoluejohdon. Puoluesihteeriehdokkaat ja varapuheenjohtajaehdokkaat kiersivät Suomea jäsenistön jututettavina kaikkiaan kuudella paikkakunnalla.

Puoluesihteeriehdokkaiksi ovat ilmoittautuneet Timo Juurikkala, Lasse Miettinen ja Sallamaari Muhonen. Varapuheenjohtajaehdokkaiksi ovat ilmoittautuneet Touko Aalto, Anne Bland, Kristian von Essen, Inka Hopsu, Saara Ilvessalo, Sirpa "Siru" Kauppinen, Anssi Lepistö, Krista Mikkonen ja Olli-Poika Parvianen.

Tällä sivulla voit katsoa tallenteet tenteistä.

MENNEET TAPAHTUMAT

La 27.4. Turku ja Tampere

kello 12.30-14 Turku, Turun pääkirjaston Studiossa (Linnankatu 2). Tilaisuuden juonsi Janina Andersson. Lisätiedot: toiminnanjohtaja Olli Välke, olli.valke@vihreat.fi Katso video tapahtumasta!

kello  17-18.30 Tampere, kahvila Aschan (Kauppakeskus Siperia). Tilaisuuden juonsi Minna Sorsa. Lisätiedot: toiminnajohtaja Tarja Virtanen, tarja.virtanen@vihreat.fi. Katso video tapahtumasta!

Su 28.4. Oulu

kello 13–14.30, Kirkkotorin koulutuskeskuksen iso sali (Asemakatu 5). Tilaisuuden juontajana toimi hallintojohtaja Ari Heikkinen, joka on toiminut Vihreiden puoluesihteerinä vuosina 1997-2007. Katso video tapahtumasta!

La 4.5. Helsinki

kello 13.15-15.00, Shanghai Cowboy (Erottajankatu 15-17). Tilaisuuden juontajana toimi järjestöjohtaja Panu Laturi, joka on toiminut Vihreiden puoluesihteerinä vuosina 2007-2013. Katso video tapahtumasta!

Su 5.5. Kouvola ja Kuopio

kello 11-12.30 Kouvola, Monikulttuurikeskus Saaga. Tilaisuuden juontajana toimi Panu Laturi. Katso video tapahtumasta (Osa 1) (Osa 2)!

kello 16-17.30 Kuopio, Kulttuuriareena 44. Katso video tapahtumasta!

To 16.5. kello 18-20 Verkkotentti Facebookissa.

Voit käydä lukemassa esitetyt kysymykset ja ehdokkaiden vastaukset tenttisivulta.

Pe 24.5. Helsinki - puoluekokouksen "etkot"

kello 21-23 viimeinen "ehdokastentti" rennoissa tunnelmissa ravintola DTM:n Puuma-baarissa. Baariin pääsee sisään narikkamaksun hinnalla kello 22.00 saakka, sen jälkeen maksu 6 euroa. Katso tarkempi ohjelma Facebookista.