— Marja Honkonen

Vihreä kirje - huhtikuu 2013

Tervetuloa lukemaan huhtikuun Vihreää kirjettä! Tämän kirjeen pääaiheena on lähestyvä puoluekokous ja siihen liittyvä ehdokaskiertue.

Kirjeen muita aiheita ovat:

Puoluekokouskuhina kiihtyy – tule mukaan!

Puoluekokoukseen on aikaa enää vajaa kuukausi. Toukokuun viimeisenä viikonloppuna 25.–26.5. Helsinkiin ja Espooseen kerääntyy suuri joukko vihreitä valitsemaan puolueelle uutta johtoa ja keskustelemaan muun muassa uudesta poliittisesta ohjelmasta, jonka valmistelu aloitetaan nyt.

Kokouksen aikatauluista voit lukea lisää täältä. Varapuheenjohtajiksi, puoluesihteeriksi, puoluehallitukseen ja valtuuskuntaan pyrkivien esittelyihin voit puolestaan tutustua täältä. Epävirallisia puoluekokouskeskusteluita voit käydä vaikka kokouksen FB-tapahtuman sivuilla.

Kaikki ovat tervetulleita tekemään vuoden suurinta vihreää tapahtumaa. Puoluekokouksen vapaaehtoiseksi voit ilmoittautua tämän lomakkeen kautta. Samana viikonloppuna Helsingissä on käynnissä myös Maailma kylässä -festivaalit, joihin myös tarvitaan vapaaehtoisia. Festaripäivystäjäksi voit ilmoittautua tämän lomakkeen kautta.

Puoluekokousta edeltää ehdokaskiertue, joka käynnistyy huomenna Turusta ja Tampereelta. Ehdokaskiertueella Vihreiden jäsenet ja äänestäjät pääsevät tenttaamaan puolueen tulevia varapuheenjohtajia ja puoluesihteereitä. Kiertueen aikataulun löydät osoitteesta: www.vihreat.fi/ehdokaskiertue2013

Iloista kevättä!

Vihreä kirje on vihreiden jäsenille ja puolueen toiminnasta kiinnostuneille tarkoitettu uutiskirje. Kirjeen tilaukset, peruutukset tai osoitteenmuutokset hoituvat helpoiten osoitteessa vihreat@vihreat.fi.