Vihreät hakee yhteisömanageria

Kuvituskuva työpaikkailmoitukseen

Haemme nyt Vihreille innostavaa ja yhteisestä tekemisestä syttyvää yhteisömanageria rakentamaan tämän ajan vihreää liikettä ja tuomaan ihmisiä yhteen vihreiden tavoitteiden edistämiseksi. Yhteisömanageri on osallisuuden ammattilainen, joka työskentee puoluetoimistollamme osana viestintätiimiä.

Tehtävän painopisteet:

• Vihreiden jäsenten ja kannattajien innostaminen ja osallistaminen Vihreiden toimintaan sosiaalisen median kanavissa ja muilla digitaalisilla alustoilla
  • Vihreiden toimijoiden tukeminen uusien osallistumismahdollisuuksien luomisessa
  • jäsen- ja uutiskirjeiden sisällöntuotanto, jäsenkyselyiden toteuttaminen
  • varain- ja jäsenhankinta
  • Vihreiden keskustelukanavien ja some-yhteisöjen keskustelujen moderoinnin koordinoiminen

Edellytämme hakijalta:

• kokemusta viestintätehtävistä, painottuen erityisesti sosiaaliseen mediaan sekä digiviestinnän osaamista
  • osaamista ihmisten osallistamisesta ja motivoimisesta toimimaan
  • erinomaisia vuorovaikutustaitoja, positiivista ja kehittävää otetta työhön
  • erinomaista suomen kielen taitoa
  • vihreää arvomaailmaa

Lisäksi arvostamme:

• kokemusta vapaaehtoisten johtamisesta ja yhteiskunnallisten liikkeiden rakentamisesta
  • kampanjaosaamista ja kokemusta järjestötyöstä
  • monikanavaista sisällöntuotanto-osaamista (esim. kuvat ja mobiilivideot)
  • kokemusta varainhankinnasta
  • soveltuvaa koulutusta
  • ruotsin kielen taitoa

Tarjoamme sisällöltään monipuolisen ja vaihtelevan tehtäväkentän ja mahdollisuuden rakentaa entistä vahvempaa vihreää liikettä maailman muuttamiseksi. Työkaverit ovat vertaansa vailla ja työyhteisö hauska, hyväntuulinen ja innostava. Työtilamme uudistuvat vuoden aikana ja hyvät työsuhde-edut sisältävät laajan työterveyden, virikesetelit, tukea työsuhdematkalippuun sekä kattavat työhyvinvointipalvelut.

Työsuhde on vakituinen ja alkaa 1.3.2020 tai sopimuksen mukaan. Toimita hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 13.2.2020 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi ”Hakemus yhteisömanageriksi”. Haastattelut järjestetään viikolla 8.

Lisätietoja: puhelimitse viestintäpäällikkö Henna Hakkaraiselta, puh. 040 594 1379.

Soittoajat:
3.2. klo 10–12
6.2. klo 12–13.30
10.2. klo 14–15.30
12.2. klo 12–13

Vihreät on lähes 8 000 jäsenen poliittinen liike ja 20 kansanedustajan hallituspuolue. Teemme työtä sen hyväksi, että tuleville sukupolville jää elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.