Eurovaalit lähestyvät - tule mukaan!

Kuva: Antti-Juhani Johansson

Eurovaaleihin on aikaa kolme kuukautta. Vaalit ovat paitsi Vihreille, myös koko maailmalle tärkeät: tulevalla istuntokaudella Euroopan Unionin on osoitettava johtajuutta muun muassa ilmastonmuutoksen ratkaisemisessa, talouskriisin kukistamisessa, luonnonsuojelun ja eläinten oikeuksien parantamisessa sekä globaalin sosiaalisen oikeudenmukaisuuden rakentamisessa.

Vihreillä on erinomainen, asiantunteva ehdokaslista. Teemme kampanjaa yhdessä Euroopan Vihreän puolueen (EGP) kanssa. Siten ääni Vihreille missä tahansa EU-maassa on ääni kansainväliselle, inhimilliselle ja rohkealle vihreälle Eurooppa-politiikalle.

Nyt on aika lähteä mukaan tekemään Vihreiden kampanjaa ympäri Suomen. Voit osallistua kampanjaan esimerkiksi lähtemällä mukaan suosikkiehdokkaasi tukiryhmään, kertomalla suosikkiehdokkaastasi ystävillesi kotona, oppilaitoksessa tai netissä - tai tekemällä pienen rahalahjoituksen.

Mukaan pääset helposti Vihreiden eurovaalisivun kautta. Kerro, mitä haluaisit tehdä - me hoidamme loput.

Vihreiden eurovaalisivulle »