Kaksi paikkaa Vihreille lähellä - sinun äänesi ratkaisee

Eurovaaleissa äänestetään sunnuntaina 7.6. klo 8-20. Katso äänestyspaikat täältä.

Eurovaalit ovat jännittävimmät vaalit aikoihin. Marginaalit ovat hyvin pienet: saattaa olla sadoista, jopa muutamista kymmenistä äänestä kiinni, saavatko Vihreät toisen europarlamentaarikon. Sinun äänesi ratkaisee. Älä siis nuku vaalien yli. Jos kannatat Vihreitä, äänestä Vihreitä.

Valittiinpa Vihreiden ehdokkaista parlamenttiin ketkä tahansa, voit olla varma, että parlamentaarikkomme pääsevät vaikuttamaan: asiantuntevat ehdokkaamme nousevat paitsi Vihreiden ryhmässä, myös koko Euroopan parlamentissa vaikutusvaltaiseen asemaan.

Äänestämällä Vihreitä äänesi ei mene ilmastonmuutoksen kieltäville änkyröille, vaan tiedät, mitä saat. Asiantuntevaa politiikkaa puhtaan ympäristön, ihmisoikeuksien, tasa-arvon, eläinten oikeuksien, suvaitsevaisuuden ja ilmastokriisin torjumisen puolesta. Europarlamenttiryhmämme Greens/EFA on ryhmistä yhtenäisin, ja vaaliohjelmammekin on yhteiseurooppalainen - äänesi ei mene hukkaan.

Ehdokkaamme

Yleiseurooppalainen vaaliohjelmamme