Vihreiden jäsenmäärä kasvaa vauhdilla

Jäsenmäärämme on vaaliviikonlopun ja vaalien jälkeisten päivän myötä lähtenyt ennennäkemättömän hurjaan kasvuun. Pelkästään sunnuntain, maanantain ja tiistaipäivän aikana Vihreisiin on liittynyt reilusti yli 800 uutta jäsentä. Kiitämme lämpimästi kaikkia uusia ja vanhoja jäseniämme tuesta.

5000 jäsenen rajapyykki on jo ylitetty - ensimmäisen kerran Vihreiden historiassa.

Kaikki uudet jäsenet saavat paitsi kirjeenä kotiinsa Vihreiden tervetulokirjeen, myös lähipäivinä sähköpostiinsa ajatuksia ja ideoita siitä, miten Vihreiden toimintaan pääsee niin halutessaan mukaan - rakentamaan paitsi uutta Suomea, myös uutta Vihreää puoluetta. Kaikkien panosta, kaikkien ajatuksia ja tukea tarvitaan nyt kenties enemmän kuin koskaan.

Mukaan uudistustyöhön ehtii vielä mainiosti! Mikäli haluat tukea jäsenyydellä Vihreiden politiikkaa ja arvoja sekä tulla mukaan ensi kauden rankkaan työhön ympäristön, suvaitsevaisuuden ja avoimen Suomen puolesta, voit liittyä Vihreiden jäseneksi muutamalla klikkauksella osoitteessa www.vihreat.fi/liity

Lisäys 20.4. klo 12.30:

Vaali-illan aikana tai sen jälkeen Vihreisiin on liittynyt uusia jäseniä yli 1200! Jäsenmäärän kasvu oli todella nopeaa koko tiistain aikana, ja keskiviikkonakin vauhti on säilynyt hyvänä. 6000 jäsenen raja ylitettäneen keskiviikon aikana, keskiviikkona puoleltapäivin jäseniä Vihreillä oli yli 5800.