Vihreiden puoluejohdon vaalitentti keskustelufoorumilla

Vihreiden puoluejohtoon pyrkivät ovat maanantaina 30. toukokuuta kello 18.30-20.30 tentattavina Vihreiden keskustelufoorumilla osoitteessa www.vihreat.fi/forum.

Vaalitentti liittyy kesäkuun 11.-12. kesäkuuta Kuopiossa järjestettävään Vihreiden puoluekokoukseen, jossa puolue valitsee muun muassa puheenjohtajan, kolme varapuheenjohtajaa, puoluevaltuuskunnan puheenjohtajan sekä puoluesihteerin. Jäsenet pääsevät äänestämään puheenjohtajasta, joksi ehdolla ovat Outi Alanko-Kahiluoto, Mika Flöjt, Ville Niinistö ja Anni Sinnemäki. Tarkemmin jäsenäänestyksestä voit lukea osoitteessa www.vihreat.fi/jasenaanestys. Samasta osoitteesta löytyvät myös kaikkien ehdokkaiden - siis myös varapuheenjohtajaksi, puoluesihteeriksi ja varapuheenjohtajaksi pyrkivien - esittelyt.

Puoluejohtajaehdokkaat ovat kiertäneet lisäksi Suomea puheenjohtajakiertueella kuudessa vaalitentissä, joista löytyy raportteja ja videotallenteita osoitteesta www.vihreat.fi/jasenaanestys/pjkiertue.

Puoluejohdon vaalitentin keskusteluketjun osoite on http://www.vihreat.info/forum/viewtopic.php?f=48&t=711