— Anna Mäkelä

Viikon isoveljeilyt

Palasimme perjantaina ihanalta aurinkolomalta Espanjasta. Niinpä olen ollut täysin pimennossa mm. Big Brother –skenestä. NYT-liitteestä tulkitsin, että nyt sitten oli ensimmäinen ”vanha” äänestetty ulos, ja vieläpä johtajanaaras Jenni. Jotenkin tyypillistä, että suorasukaisia voimakkaita naisia ei siedetä televisiossa(kaan). Ja eilen lähti sitten Mira, ”vanha” nainen hänkin. Itse olisin veikannut nimeämisten perusteella (ja ohjelmaa siis vähään aikaan katsomattomana) Jania. Vanhojen äänestäminen ulos on kiinnostavaa siksi, että ohjelman draaman kaari kyllä lässähti totaalisesti, kun taloon tupsautettiin kerralla viisi uutta asukkia ja BB-keskustelupalstoillakin (mistä niille muuten riittää kirjoittajia?! Kenellä on aikaa roikkua jatkuvasti netissä ja pakista jostain telkkariohjelmasta?) tätä käännettä vastustettiin. Ilmeisesti fanien muisti on kolmisen viikkoa pitkä, koska nyt on lähtenyt jo kaksi uutta. Voittajaksi veikkaan Karia, Hannea tai Ollia, tässä järjestyksessä. Kari ja Olli tosin todennäköisesti syövät toisensa ulos, koska ovat niin saman tyyppisiä hahmoja.