— Ari Heikkinen

Tunnelmia keskiuusmaalaisten kampanjasta

keskiuudenmaan seitsikko asemallaTulin äsken keskiuusmaalaisten ehdokkaiden kuvauksesta: vaalilehteen piti saada seitsemän ehdokkaan yhteiskuva. Kuvauksen järjestäminen ei todellakaan ollut yksinkertaista, sillä ehdokkaiden kalenterit ovat jo ihan mahdottomia. No, hienoja kuvia tuli, kun aurinko antoi loistavan luonnonvalon iltapäivällä. Keravan aseman tienoo on hieno tausta. Tämä otokseni tuskin on ollenkaan lehteen tulevan ammattilaisen kuvan veroinen, mutta kertoo tämäkin nyt sentään jotakin tunnelmasta. Toivoa ilmassa!

Keskiuusmaalaiset ehdokkaamme, eli Sinikka Ala-Paavola Hyvinkäältä, Susanna Salokannel Mäntsälästä, Stina Nybäck Sipoosta, Tarja Haaranen Nurmijärveltä, Laura Rantanen Tuusulasta, Terho Pursiainen Järvenpäästä ja Mikael Fogelholm Keravalta tekevät tosiaan yhteistä vaalilehteä. Lehti tulee ulos helmikuun loppupuolella ja se on tarkoitus jakaa pääosin tukijoukkojen voimin lähes kaikkiin talouksiin ehdokkaiden kotikunnissa. Keskiuusimaalla alkaa olla paikallisyhdistysten kesken mainio yhteistyö: alamme olla kuin oma piiriorganisaatio!