— Griinari Leena

HURJA NOUSU GALLUPISSA !

...ja sen huomaa kaduilla ja toreilla! Ihmiset on ihania ja istuvat kansanedustajatkin kohtelevat jo kunnioittavasti! Yhden kerran, noh, jos oikein muistelee, niin kaksi kertaa, on todella tylysti torjuttu esite. Muuten ihmiset tulee hakemaan, ennen kuin ennättää tarjota. Kaikkein parasta oli tänään, kun juttelin vanhemman herrasmiehen kanssa kaiken maailman asioista. Vieressä oli kihertäviä hieman nuorempia naisihmisiä ja herra pisti parastaan, kun halusi naurattaa meitä. Sitten hän intoutui laulamaan minulle pari serenadia ja lopuksi otimme muutaman tanssiaskelen Pasaatin keskusympyrässä, ja herran kainalosauvat vaan lensi ympyrää! Sitten hän otti vakavamman roolin ja keskutelimme kierrätyksestä ja sähkön säästämisestä! Kun pääsin sanomaan, että sinähän olet ollut vihreä ennen kuin vihreät on keksitty, niin hän riemastui niin, että suuteli molemmille poskille! Näin hauskaa vaalikampanjaa en ole ennen kokenut! Kaisan ja minun Greens go to Kapakka on myös herättänyt paljon huomiota erilaisena tapahtumana. Ja vaikka katsojia ei paikanpäällä ole niin kauheasti aina ollutkaan, niin ajatus ja tietoisuus erilaisesta kampanjoinnista on levinnyt! Tädää! Tämän on pakko realisoitua huomenna juhlavana äänisaaliina! Ei anneta Kymärin typerien spekulointien hukkaputkiäänistä vaikuttaa: nyt on vihreän vallankumouksen aika Kymen vaalipiirissä! Jaksakaa vielä huominen: Kotkassa on markkinat Karhulan torilla - yritän ehtiä sinne vielä ennen kuin menen vaalitoimitsijaksi Langinkosken koululle iltavuoroon!