— Griinari Leena

Loanheitto lisääntyy

Juuri kun pääsin eilen kehumasta, miten positiivinen vastaanotto kaduilla ja toreilla on ollut, niin tänään oli sitten vaihteeksi parjauskirjoitus vihreiden aatteettomuudesta KySassa. Oikeasti melkein nauratti, kun ajattelin, että joku vaivautuu kirjoittamaan moista puppua nimimerkin takaa. Meitä vihreitä todella aletaan pelätä! Sitä vaan mietin, että onko kirjoittaja todella joku, joka pelkää menetettävän jakkaran puolesta - siis käytännössä demari tai vasuri, sillä uskon Jyrin paikkaan Kotkassa kaikkein eniten tällä hetkellä, valitettavasti. VAi voisiko se olla joku, joka haluaa antaa meille vihreille vielä mahdollisuuden vastata näkyvästi, kun vaalikirjoittelu kohta loppuu! Tuntuu vaan niin naurettavalta syyttää meitä aatteettomuudesta, kun ajattelee tätä isojen puolueiden yksituumaisuutta ja tasapäisyyttä keskusteluissa. Kaikki puhuvat hyvää ja kaunista, mutta miksei se ole näkynyt viimeisen kolmen vaalikauden toiminnassa, kun tekemisen paikkoja on ollut! On ihan turha ihmetellä lapsiperheiden lisääntyvää köyhtymistä tai eläkeläisten olojen kurjistumista, kun ne vallankahvat on olleet omissa käsissä. Nyt on nimenomaan muutoksen aika: sen olen moneen kertaan kuullut toreillakin tässä viime päivinä, että vakiintuneet keskustan ja demarien kannattajat haluavat muutoksen ja aikovat äänestää pienpuolueita! Ehkei me enää kauan olla niin pieniä!