— Griinari Leena

Naistenpäivän kiertueella!

Olipa mukava kokemus, kun naiset yli puoluerajojen tempaisivat yhteisen bussimatkan Kouvolasta Kotkan kautta Lappeenrantaan ja takaisin. Riemukasta yhdessäoloa ja paljon ihmisiä paikalla sekä Kouvolassa että Kotkassa. Lappeenranta olikin sitten hiljaisempi. Oli ihanaa kuulla ihmisiltä, että "en tarvitse enää lappua, olen jo äänestänyt sinua!" Jee! Mieltä lämmittää! Lappeenrannan Isossa Kristiinassa saimme Kaisan kanssa vielä esittää melkein ex tempore Green goes to Kapakan - tosin poliittinen osuus jätettiin pois, eli ei haluttu loukata paikalla olleiden eri puolueiden ihmisiä. Hurja draivi päällä! Piparit ja esitteet melkein loppui jo Kotkassa. Kaikkein ylpein ja onnellisin olen siitä, että meillä on Tarjan kaltainen puoluejohtaja. Ihmiset tulivat sanomaan, kuinka he olivat katselleet tänään Tarjaa MTV3:n ohjelmassa ja ihailleet hänen viisauttaa, rauhallisuuttaan ja tavallisuuttaan. Kun me nämä vaalit ryminällä voitamme, niin Tarja on tehnyt tästä työstä suurimman osan. Meistä on Tarjan aikana tullut erilailla uskottava, vakaa ja varteenotettava puolue. Ja etenkin täällä maaseudulla! Kiitos Tarja, ja voimia omalle kampanjallesi, jota koko Suomi innoissaan seuraa!