— Griinari Leena

Rakas päiväkirjani!

Tänään enää kaksi päivää kampanjointia jäljellä! Nyyh! Tulee ikävä tätä valokeilassa oloa. MIkä narsisti minussa asuukaan! :-/ Mutta oikeasti olen harvoin ollut näin hyvinvoiva kuin nyt. Tämä itsensä likoon laittaminen ja hurja kiire sopivat minulle. :-) Tänään aloitin päivän avannossa: pulahdin pari kertaa aamulla ilman saunaa mereen. Nyt on upea olo lähteä kohta Karhuvuoreen jakamaan pipareita ja mainoksia. Eilen oli viimeinen Greens go to Kapakka: Albertissa oli mukavasti ihmisiä ja arvostava tunnelma. Jess! Parasta oli kun tapasimme naisen, joka oli jo täysin menettänyt toivonsa politiikan suhteen eikä ollut äänestänyt enää vuosiin. HÄn sanoi, että tilaisuutemme, etenkin Kaisan laulut, todella kosketti. Ja lupasi äänestää... Käytiin Kaisan kanssa vielä Captains Karaokessa, jossa hän lauloi ainakin 10 1aulua yhdessä italialaissyntyisen Angelan kanssa. Kotiin tultiin grillin kautta joskus yhden maissa: tumma kotkalainen oli mulle ihan uusi elämys, mutta todella hyvä: ruisleivän välissä joku pihvi! Tänään sitten vuorossa Karhuvuoren valloitus! Ei ihan pikku haaste, mutta äärettömän tärkeä! Koristelin juuri satakunta piparia - eli lisäsin vihreällä sokerivärillä numeron 18 - valmiiksi jo kuivumaan huomiseen, kun suuntaamme Karhulaan ja Pasaatiin. :)