— Lasse Miettinen

Vihreät iskevät IRC-Galleriassa

IRC-Gallerialogo

Vihreät näkyvät lähiviikkojen aikana voimakkaasti Suomen suurimmaksi nuorisomediaksi luonnehditussa IRC-Galleriassa.

Tänään - tiistaina 27.2. - klo 18-19 kansanedustajamme ja epävirallinen tietoyhteiskuntagurumme Jyrki J.J. Kasvi on haastateltavana Vihreiden omassa IRC-Galleriayhteisössä. Chattihaastattelussa Jyrkiä voivat tentata "Galtsun" rekisteröityneet käyttäjät, joita on yli 400 000. Jos olet yksi heistä, muista liittyä joukkoon tänään klo 18!

Tulevissa chat-tenteissä Vihreitä edustavat Anni Sinnemäki (6.3.), Heidi Hautala (9.3.) ja Oras Tynkkynen (12.3.). Päivämäärät muistiin!

Chat-haastattelujen ohella Vihreät järjestävät useita kilpailuja IRC-Galleriassa. Niistä ensimmäinen, kuvakilpailu aiheella "Kuvaa Vihreä", on juuri edennyt äänestysvaiheeseen. Voittaja julkistetaan tiistaina 6.3.

Samalla kun ykköskilpailun voittajasta äänestetään, kakkoskilpailu (aiheena "Kuvaa ilmastonmuutos") höyryää jo täysillä käynnissä. Siis kynät, piirto-ohjelmat ja kamerakännykät sauhuamaan! Kilpailukuvien viimeinen lähetyspäivä on torstai 1.3. ja ohjeet löytyvät Vihreiden galleriayhteisöstä.

PS. On loistavaa aloitteellisuutta IRC-Gallerian ylläpidolta tuoda vaaleja ja politiikkaa lähemmäs käyttäjäkuntaa mm. oman vaalikoneen avulla. Juuri näin! Politiikka kuuluu viedä sinne, missä ihmiset nykyään ovat.