— Lasse Miettinen

Vihreät ykkösenä IRC-Galleriassa!

irc-gallerialogo

Jos eduskuntavaalit järjestettäisiin Suomen suurimmassa nuorisomediassa IRC-Galleriassa, Vihreät olisi kannatukseltaan valtakunnan suurin puolue.

"Galtsussa" paraikaa käynnissä olevien varjovaalien tämänhetkinen (6.3. klo 17.00) tilanne näyttää Vihreille 19,8 % kannatusta! Toiseksi suurin puolue, kokoomus, hengittää niskaan lukemalla 19,7 %, kun taas Keskusta ja demarit jäävät kauas kärkikaksikon jälkeen 13 ja 10 prosentin kannatuksillaan. Varjovaalien ääniharaviksi ovat nousseet kokoomuksen Sauli Niinistö ja vihreiden tietoyhteiskuntaguru Jyrki Kasvi.

Vihreiden oma yhteisö IRC-Galleriassa on puolestaan viime viikkojen aikana paisunut jo reilusti yli 2000 ihmisen rajan. Vertailun vuoksi seuraavaksi suurimmissa kokoomuksen ja vasemmistoliiton yhteisöissä on kussakin tällä hetkellä noin 800 jäsentä.

Näillä lukemilla on hienoa mennä kohti huomenna alkavaa ennakkoäänestystä ja vaalipäivää 18.3. Silloin kannattaa muistaa vanha viisaus: jos kannatat Vihreitä, äänestä Vihreitä - myös varsinaisena vaalipäivänä!

PS. Anni Sinnemäki tavattavissa tänään chat-tentissä vihreiden yhteisössä klo 20.20-21.30