— Satu Haapanen

Aina viheltely ähinän voittaa 7.1.

Saga ei pidä pukemisesta kuten ei moni muukaan kolmikuinen tammikuussa. Yllättäen ähinä ja protesti kuitenkin loppui, kun aloin viheltää. Ei se mitään "wind of change" -vihellystä ollut, mutta yleisö oli kuitenkin otettu. Pyöreä naama alkoi loistaa, eikä hymystä tullut loppua ennen kuin viheltely päättyi. Nyt purina ja itkunpoikanen saadaan loppumaan vislauksella. Kuinkahan monta vuotta tämä tyynnytyskeino on pätevä... Eliel ja Ella tulivat vihdoin kotiin mummilanreissulta. Olo on jälleen kokonainen. Olemme tehneet vauvan kanssa päivittäin pitkiä kävelyjä. Samalla olen ihaillut Oulujoen kauneutta, kun sula ja jää ja punertava taivas kohtaavat. Katsoin Bonhoefferista kertovan dokkarin. Ohjelma oli hyvä. Tämä A-zoomkin perjantaina oli mielenkiintoinen. siinä kerrottiin Somalian tilanteesta ja ohjelmassa Haavisto Pekka kertoi työstään Eu:n edustajana mm. Darfurissa. Pekka Haavisto on sympaattinen. Kun olimme Sagan kanssa kahden tapasin joitakin ystäviä, Tanjan, Tainan ja Martin. Olemme Martin kanssa eri mieltä Natosta. Mutta monesta muusta asiasta samaa mieltä. Hyvää yötä.