— VAALITARKKAILIJA

Erilaisia ehdokkaita?

Vaalitarkkailijan tunnus On myönnettävä, että Vaalitarkkailijakin on tullut useamman kerran nauraneeksi auringonlaskun puolueiden yksipuoliselle kansanedustaja-ainekselle. Äijäkööri on samasta puusta veistettyä vuodesta toiseen. Tämän aamun Hesaria selatessa (sivu A 16) havaitsin, että kyllä meillä Vihreissäkin osataan.

Helsingin nuoret naisehdokkaat

Helsingissä on ehdolla viisi nuorta naista, jotka kaikki ovat kaupunginvaltuutettuja, ylipäteviä ja varsin mukavia. Pitää olla todella vahva usko siihen, että helsinkiläiset äänestäjämme haluavat äänestää kolmikymppisiä naisia. Eikä se ole niin kovin kaukaa haettua, ovathan he kaikki päässeet valtuustoon - niiden samaisten helsinkiläisten äänillä.

Saa nähdä ovatko pääkaupungin tulevat viisi vihreää kansanedustajaa kuvassa vai kiilaako joku muu väliin. Sanna Hellströmiin, Elina Moisioon, Mari Puoskariin, Anni Sinnemäkeen ja Johanna Sumuvuoreen voi tänään tutustua Elokuvasäätiön auditoriossa (Kanavakatu 12) klo 18, jossa he esittävät Visa Koiso-Kanttilan uuden dokumentin Talvinen matka. Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja Koiso-Kanttila on paikalla jututettavana.