— Vaara Kirsti

KIITOS JA SYVÄ KUMARRUS

953 kertaa äänestäjilleni. Olen iloinen ja helpottunut, että vaalityö, jota kaikkien vihreiden hämäläisehdokkaiden kanssa teimme, tuotti tuloksen josta voi olla aidosti ylpeä. Kaikkea hyvää Kirsille seuraavan neljän vuoden rupeamaan. Me muut voimme alkaa pikkuhiljaa miettiä - reilun hengähdystauon jälkeen - ensi vuoden kunnallisvaaleja. Kaikkiaan vihreiden tulos yksi lisäpaikka, vaikka harmillisesti Tarja C putosi eduskunnasta, on tulos, joka kertoo, että meitä tarvitaan. Ihan pikkuisen olen ylpeä, että olin hetken mukana Outi Alanko-Kahiluodon vaalikampanjassa jakamassa Outin esitteitä, ja että Outi sai jälleen pätkätyöpaikan:) Kansanedustajan työ on valtakunnan kaikkein himoituin työpaikka ja se on pätkätyötä. Kuten Relanderin Jukka esitteessään sanoi: Pätkätyö on hyvää työtä, kunhan sosiaaliturva on hoidettu. ONNEA kaikille suomalaisille pätkätyöläisille, luulisi, että valitut pätkätyöläiset ovat teidän asiallanne vielä vaalien jälkeenkin ja saattavat olot säälliselle tasolle. Olin onnellinen, kun aamulla oli työpaikka odottamassa ja alkoi normaali arki. Kyllä vaalityö mehustaa ihmistä viimeiseen pisaraan saakka. - kirsti -