Löydä ehdokkaasi

Vihreillä on näissä vaaleissa enemmän ehdokkaita kuin koskaan ympäri Suomen. Löydä oma ehdokkaasi!

Monet järjestöt tarjoavat vaalien yhteydessä näkyvyyttä ehdokkaina oleville jäsenilleen esimerkiksi järjestön jäsenlehdessä. Tässä tietoa näistä.

Tekniikan Akateemiset: ehdokkaat voivat esittäytyä lehdessä. Tämän sivun lopussa on kaksi pdf-tiedostoa aiheesta.

STTK-laiset ehdokkaat saavat ilmaisen mainoksen STTK-lehdessä. Tarkempi ohje on ollut ehdokkaat-info-listalla 20.12. Ilmoituksen deadline 29.1. Ilmoitusmalli

Pardialaiset ehdokkaat esitellään PardiaNyt-lehden vuoden ensimmäisessä numerossa, joka ilmestyy helmi-maaliskuun vaihteessa. Mikäli haluat esittäytyä lehdessä, niin lähetä tietosi saara.pennanen@pardia.fi  29.1. klo 16.00 mennessä. Kirjoita sähköpostin aihe/subject kenttään tieto Eduskuntavaaliehdokas ja oma nimesi.
Esittelytiedot
-    etunimi ja sukunimi,
-    vaalipiiri, jossa olet ehdolla
-    jäsenjärjestösi nimi (esim. Henkilöstöunioni, YHL)
-    digitaalisessa muodossa oleva painokelpoinen kasvokuva (kuvien resoluutio vähintään 250 dpi)

TEHY tukee ehdokkaana olevia jäseniään. Ehdokkaat voivat tiedustella mahdollisuutta esiintyä Tehyn erilaisissa eduskuntavaalien teemoihin liittyvissä tilaisuuksissa sekä ilmoittaa ehdokkuudestaan Tehy-lehdessä ja Tehyn internetissä. Lisätietoa.

Rakentaja-lehti julkaisee kaikkien liiton jäsenten nimet, jotka ovat ehdokkaina tulevissa eduskuntavaaleissa. Nimet, ammatit, kotipaikkakunnat, vaalipiirit ja tietenkin puolueen, jonka ehdokkaaksi asettuu + jäsenen syntymäaika (tai jäsennumeron) jäsenyyden varmistamista varten tammikuun aikana:
kauko.ainasoja@rakennusliitto.fi

LiiteKoko