Monet järjestöt tarjoavat vaalien yhteydessä näkyvyyttä ehdokkaina oleville jäsenilleen esimerkiksi järjestön jäsenlehdessä. Tässä tietoa näistä.

Tekniikan Akateemiset: ehdokkaat voivat esittäytyä lehdessä. Tämän sivun lopussa on kaksi pdf-tiedostoa aiheesta.

STTK-laiset ehdokkaat saavat ilmaisen mainoksen STTK-lehdessä. Tarkempi ohje on ollut ehdokkaat-info-listalla 20.12. Ilmoituksen deadline 29.1. Ilmoitusmalli

Pardialaiset ehdokkaat esitellään PardiaNyt-lehden vuoden ensimmäisessä numerossa, joka ilmestyy helmi-maaliskuun vaihteessa. Mikäli haluat esittäytyä lehdessä, niin lähetä tietosi saara.pennanen@pardia.fi  29.1. klo 16.00 mennessä. Kirjoita sähköpostin aihe/subject kenttään tieto Eduskuntavaaliehdokas ja oma nimesi.
Esittelytiedot
-    etunimi ja sukunimi,
-    vaalipiiri, jossa olet ehdolla
-    jäsenjärjestösi nimi (esim. Henkilöstöunioni, YHL)
-    digitaalisessa muodossa oleva painokelpoinen kasvokuva (kuvien resoluutio vähintään 250 dpi)

TEHY tukee ehdokkaana olevia jäseniään. Ehdokkaat voivat tiedustella mahdollisuutta esiintyä Tehyn erilaisissa eduskuntavaalien teemoihin liittyvissä tilaisuuksissa sekä ilmoittaa ehdokkuudestaan Tehy-lehdessä ja Tehyn internetissä. Lisätietoa.

Rakentaja-lehti julkaisee kaikkien liiton jäsenten nimet, jotka ovat ehdokkaina tulevissa eduskuntavaaleissa. Nimet, ammatit, kotipaikkakunnat, vaalipiirit ja tietenkin puolueen, jonka ehdokkaaksi asettuu + jäsenen syntymäaika (tai jäsennumeron) jäsenyyden varmistamista varten tammikuun aikana:
kauko.ainasoja@rakennusliitto.fi

LiiteKoko