Puolue tarjoaa ehdokkaiden ja yhdistystemme käyttöön nettisivupaketin, joka koostuu kahdesta osasta:

• Julkaisujärjestelmästä, jolla sivuja ylläpidetään
    • julkaisujärjestelmä eli sisällönhallintajärjestelmä (engl. Content Management System, CMS) hoitaa sivujen tekniikan, itse voit keskittyä sisältöihin.
    • Kun julkaisujärjestelmä on kerran asennettu, sivujen ylläpito ei vaadi koodaustaitoja eikä tekniikan tuntemusta, vaan onnistuu keneltä tahansa tietokoneiden kanssa kohtuullisesti toimeen tulevalta
    • Puoluetoimisto suosittelee ehdokkaiden ja yhdistysten käyttöön julkaisujärjestelmää nimeltä Wordpress
      • Voit ladata ehdokkaita varten räätälöidyn Wordpressin asennuspaketin ja asentaa sen asennusohjeiden avulla
      • Tutustu myös sivupaketin yleisesittelyyn ja käyttöohjeisiin
      • Taustatietoa: Wordpress on erittäin suosittu, avoimeen lähdekoodiin perustuva ilmainen julkaisujärjestelmä, jolla on maailmanlaajuinen käyttäjäkunta. Tähän Wordpress-pakettiin on tehty puoluetoimistolla pieniä muutoksia Vihreiden ehdokkaiden tarpeita varten, mutta Wordpressin kotisivujen laajat ohjekirjat pätevät silti käytännössä kaikilta osin.
  • Valmiista ulkoasusta ("Vihreät - De Gröna" -ulkoasupohja), joka tulee julkaisujärjestelmän asennuspaketin mukana
    • jos et halua ottaa käyttöön julkaisujärjestelmää, voit ladata ulkoasupohjan myös erillisenä (sis. sivuston html-koodin, css-tyylit ja ulkoasun vaatimat kuvatiedostot)