Ehdolla puoluesihteeriksi

Olen 41-vuotias tamperelainen hallintotieteen maisteri. Olen syntynyt Tampereella, ja asunut Pirkkalassa, Kiikassa, Hallissa ja Helsingissä.

Työkseni olen tehnyt monenlaista. Olen ollut mm. urheiluvälinemyyjä, tarjoilija, portsari, ravintolapäällikkö, raksamies. Myöhemmin olen toiminut turva-alan yrittäjänä ja Pirkanmaan vihreiden piirisihteerinä sekä kunnostanut ja myynyt kaksi 20-30-luvuilla valmistunutta omakotitaloa. Tasaisin väliajoin olen toiminut rauhanturvaajana. Ensin joukkueenjohtajana Etelä-Libanonissa, sitten sotilastarkkailijana Israelissa ja viimeksi prikaatitason esikuntaleirin komendanttina Kosovossa. Viimeisin työtehtäväni oli ETYJ:n vaalitarkkailijana Albaniassa nyt toukokuussa.

Vihreissä olen ollut mukana vuodesta 2007, kun aloitin piirisihteerinä Pirkanmaalla. Sovimme kuntavaaleihin 2008 jatkuvasta projektista, joka päättyi jättivoittoon, kun kasvatimme kuntaliitoksista huolimatta valtuutettujen kokonaismäärää kahdellakymmenellä 31:stä 51:een. Piirisihteerin paikalta siirryin piirijärjestön puheenjohtajaksi. Olen ollut ehdokkaana kaksissa vaaleissa: kuntavaaleissa 2008 ja eurovaaleissa 2009.

Harrastukseni ovat lähinnä liikunnallisia. Pyöritämme kaveriporukalla jalkapallojoukkue Norsulaumaa, joka on lupaavan alun jälkeen hiipunut alimmalle sarjatasolle. Puntteja nostelen Pyrinnön painonnostoporukassa kuntoilumielessä. Aikaisemmin laskin nopeuslaskua, mutta sitten laji kuivui kokoon ja harrastus jäi. Olen pelannut jääkiekkoa Tapparan junioreissa sekä useissa alasarjajoukkueissa. Valmentamista olen kokeillut Tampereen Koo-Veen SM-sarjaa pelaavan naissalibandyjoukkueen fysiikkavalmentajana kesällä 2009. Saavutimme erinomaisia tuloksia ja uskoakseni osasin olla motivoiva ja vaativa valmentaja. Saan ajaa kuorma-autoa ja minulla on metsästäjän kortti. Asetta en tosin ole tullut hankkineeksi.

Olisin hyvä puoluesihteeri, koska osaan johtaa ja motivoida. Pidän esiintymisestä enkä hätkähdä pienistä. Minulla on kampanjakokemusta kolmista vaaleista. Parhaana osoituksena Eurovaalit 2009, joiden kampanjaa johdin Pirkanmaalla. Joukkomme oli työteliäs ja tuloksemme erinomainen.

Nykyiset luottamustoimet:

-Pirkanmaan maakuntahallituksen jäsen