Viikonlopun ohjelman uusin versio on päivitetty Kuntapäivien ohjelmasivulle.

Huomaa, että sunnuntaiaamun workshop-työskentelyyn on ennakkoilmoittautuminen! Ilmoittaudu tällä nettilomakkeella viimeistään torstaina 13.8. haluamaasi workshoppiin. Paikkoja on rajallinen määrä ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä:

Peruutukset

Jos olet ilmoittautunut Kuntapäiville, mutta jostain syystä ET pääsekään paikalle, ilmoita siitä järjestösihteerille niin pian kuin mahdollista!

Niiltä, jotka ovat varanneet puoluetoimiston kautta hotellihuoneen ja jäävät pois siitä ilmoittamatta, laskutetaan hotellihuoneen hinta.

Aikataulu

Kuntapäivien ohjelma alkaa lauantaina 15.8. klo 9.30 ja päättyy sunnuntaina 16.8. klo 15.00.

Paikka

Tapahtumapaikkana on kulttuuritalo Valve Oulun keskustassa, osoitteessa Hallituskatu 7.

Saapuminen Ouluun

Etelästä saapuvien kannattaa tulla yöjunalla Ouluun. Juna lähtee Tampereelta klo 00.25 ja on perillä Oulussa aamulla klo 7.27.

Päästäkseen tähän junaan tulee lähteä Helsingistä klo 22.30, Turusta klo 21.05 ja Jyväskylästä klo 21.37. Varmista ajat vielä VR:ltä!

Pohjoisesta saapuvien kannattaa tulla aamujunalla. Juna lähtee klo 7.15 Rovaniemeltä (8.33 Kemistä) ja on perillä Oulussa klo 9.37. Näin ehtii mukaan ohjelmaan miltei alusta lähtien.

Rautatieasemalta on alle kilometri matkaa tapahtumapaikalle.

Aamiainen Oulussa

Tapahtumapaikan kahvila aukeaa klo 9 ja sieltä voi käydä ostamassa aamukahvit.

Jos yöjunalla klo 7.27 saapuneet kaipaavat aikaisempaa aamiaista, sellaisen voi nauttia esimerkiksi rautatieaseman lähellä hotelli Cumuluksessa (Kajaaninkatu 17) hintaan 10 euroa.

Ruokailut

Tapahtumapaikan kahvila-ravintolalla on Vihreiden kuntapäivien ajan pidennetyt aukioloajat:

• lauantaina klo 9-18
  • sunnuntaina klo 9-15

Lounas maksaa 7,60 e (opiskelijakortilla lauantaina 2,60 e, sunnuntaina opiskelija-alennusta ei myönnetä). Hintaan kuuluu kahvi tai jälkiruoka.

Lounasaika on klo 12.00 - 13.30 kumpanakin päivänä.

Lounaalla on lauantaina kolme vaihtoehtoa, joista yksi on kasvis. Kasvisruokaa varataan runsaasti. Sunnuntaina on pelkkää kasvisruokaa.

Lisäksi kaikki Oulun keskustan ravintolat ovat tapahtumapaikan läheisyydessä, joten myös Valveen ulkopuolella voi käydä lounastamassa.

Majoitus

Niille osallistujille, jotka ovat ilmoittaneet tarvitsevansa puolueen järjestämää majoitusta, on varattu hotellihuone tai paikka lattiamajoitukseen. Tästä on ilmoitettu saamasi vahvistusviestin yhteydessä. Järjestösihteeriltä voi vielä tarkistaa majoitustietonsa, mikäli on epävarma asiasta!

Hotellihuoneet on varattu hotelli Holiday Innistä (Kirkkokatu 3), joka sijaitsee aivan Kuntapäivien tapahtumapaikan, kulttuuritalo Valveen lähellä.

Holiday Inn Oulu
Kirkkokatu 3
90100 Oulu
oulu.holidayinn@restel.fi

Hotellihuone maksetaan itse paikan päällä. Lattiamajoitus on ilmainen.

HUOM! Lattiamajoituksen paikkaan saattaa tulla vielä muutos. Tästä tulee tieto sähköpostitse ilmaismajoitukseen ilmoittautuneille ensi viikon alussa.

Vihreät Kulttuuripäivät

Vihreät Kulttuuripäivät, jotka järjestetään Kuntapäivien sisartapahtumana, tarjoavat runsaasti kiinnostavaa ohjeisohjelmaa lauantain ajan.

Lisää tietoa ja Kulttuuripäivien koko ohjelma kulttuuripäivien järjestäjän, Vihreän Sivistysliiton sivuilta.

Iltaohjelma

Vihreiden kulttuuri- ja kuntapäivien iltabileissä 45 Special -klubilla (Saaristonkatu 12) esiintyy Kitkerät Neitsyet.

Kitkerät Neitsyet on vuonna 1997 perustettu kabareemusiikkiyhtye, jonka ominaispiirteisiin kuuluvat satiiriset, yhteiskunnallisesti kantaaottavat sanoitukset. Yhtye koostuu viidestä laulavasta naisesta ja viidestä soittavasta miehestä. Showtime n. klo 22. Keittiö on auki klo 20-24.

Sisäänpääsymaksu 6 euroa / opiskelijakortilla 5 euroa. Lippuja saa ovelta tai etukäteen Valveesta Vihreän Sivistysliiton ständiltä klo 14–18.

Tapahtuman päättyminen

Vihreät Kuntapäivät päättyvät sunnuntaina klo 15.00. Juna kohti etelää lähtee klo 15.25, joten tavarat on hyvä ottaa hotellilta mukaan.

Juna Rovaniemelle lähtee klo 17.27, joten pohjoiseen suuntaavilla on vähemmän tiukka aikataulu.

Matkakorvaukset

Puolue korvaa Kuntapäivien osallistujien matkat jälkikäteen 25 euron omavastuun ylittävältä osalta puolueen matkustusohjesäännön mukaisin perustein. Vähävaraiseksi ilmoittautuneille osallistujille on myönnetty omavastuuosuuden alennus nollaan euroon. Matkakorvauksen hakulomakkeita on saatavissa paikan päältä.

Lisätietoja

Lisätietoja antaa mielellään ja kysymyksiin vastaa järjestösihteeri Lasse Miettinen.

Tervetuloa! Oulussa nähdään!