Viikonlopun ohjelman uusin versio on päivitetty Kuntapäivien ohjelmasivulle.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Kuntapäiville tapahtuu nettilomakkeella. Muistathan ilmoittautua viimeistään perjantaina 5.3.! Tapahtumaan mahtuu 100 osallistujaa ilmoittautumisjärjestylsessä.

Aikataulu

Kuntapäivien ohjelma alkaa lauantaina 13.3. klo 10.00 ja päättyy sunnuntaina 14.3. klo 16.00.

Paikka

Tapahtumapaikkana on Tampereen työväenopiston tilat Sampolassa, osoitteessa Sammonkatu 2 (ks. sijainti Tampereen kartalla).

Ruokailut

Lounaat ovat omakustanteisia. Sampolan lähistöllä on runsaasti ravintoloita, joista valita mieleinen lounasvaihtoehto. Lisäksi Tampereen yliopiston ruokala tarjoaa opiskelijoille lauantaina ruokaa opiskelijahintaan.

Majoitus

Tampereen hotellit ovat hyvin täynnä Kuntapäivien viikonloppuna, mutta Kuntapäivien osallistujille on varattu majoituskiintiö Tampereen Omenahotellista. Lisäksi on tarjolla ilmainen lattiamajoitusvaihtoehto paikan päällä Sampolassa.

Hotellihuone tai lattiamajoituspaikka varataan ilmoittautumisen yhteydessä Kuntapäivien ilmoittautumislomakkeella. Hotellihuonetta EI makseta itse hotellille, vaan puolue laskuttaa huoneen hinnan kultakin osallistujalta. Lattiamajoitus on ilmainen.

Iltaohjelma

Tampereen kaupunki järjestää Kuntapäivien osallistujille vastaanoton Tampereen Raatihuoneella lauantai-iltana klo 20. Kaupungin vastaanotolla on yleensä tarjolla juomaa ja pientä purtavaa sekä kaupungin tervehdys. Siisti pukeutuminen vastaanotolle on suositeltavaa!

Tapahtuman päättyminen

Vihreät Kuntapäivät päättyvät sunnuntaina klo 16.00.

Matkakorvaukset

Puolue korvaa Kuntapäivien osallistujien matkat jälkikäteen 25 euron omavastuun ylittävältä osalta matkalippuja vastaan puolueen matkustusohjesäännön mukaisin perustein. Vähävaraisille osallistujille myönnetään hakemuksesta omavastuuosuuden alennus nollaan euroon (alennusta haetaan ilmoittautumisen yhteydessä Kuntapäivien ilmoittautumislomakkeella).

Matkakorvauksen hakulomakkeita on saatavissa paikan päältä.

Lisätietoja

Lisätietoja antaa mielellään ja kysymyksiin vastaa järjestösihteeri Lasse Miettinen.

Tervetuloa! Tampereella nähdään!

Tsekkaa myös:

Kuntapäivien ohjelma

• tuoreimmat puhuja- ja aikataulutiedot

Kuntapäivien ilmoittautumislomake

• ilmoittaudu tästä viimeistään pe 5.3. ja varaa tarvittaessa majoitus! Sata ensimmäistä mahtuu tapahtumaan ilmoittautumisjärjestyksessä.