Takaisin kuntalistaan

Haapajärven vihreä ehdokas

22 Nurmenniemi, Jani
asuntolanvalvoja

Olen 29 vuotta, kotoisin Haapajärveltä. Perheeseeni kuuluvat tytär sekä aviovaimo. Työskentelen tällä hetkellä Pyhäjärven puolella Latvasten kylässä luomumaatilalla kesärenkinä.

Lähdin kunnallisvaaleihin mukaan siksi, että koen lapsiperheiden, omaishoitajien ja vanhusten tarvitsevan ajatuksiani ja työtä omien asioidensa parantamiseksi. Olen seurannut montaa tapausta hyvinkin läheltä ja tullut siihen tulokseen, että haluan vaikuttaa omalla osaamisellani ja tuoda asioihin näkemystä.

Haapajärvellä olisi mahdollisuudet kasvaa ja kehittyä kuntana uusien yritysten ja yhteisöjen kautta. Nuorille tulisi saada luotua työpaikkoja sitten, ettei pois tarvitsisi opintojen jälkeen muuttaa vaan rakennettaisiin erilaisia mahdollisuuksia.

Olen Haapajärven Kiilojen yleisurheilujaoston jäsen ja mikäli valtuustoon pääsen, tulen haastamaan uuden valtuuston panostamaan jokainen joltain osalta kaupungin lasten liikkumiseen.

Tilaa upeasti uudistunut Vihreä Lanka!