« takaisin kuntalistaan

Orimattilan Vihreiden tavoitteita

1. Tahdomme jämäkämpää otetta ympäristöasioihin! Lainsäätäjät ovat antaneet virkamiehille mahdollisuuden tarttua ympäristörikkeisiin napakasti, Orimattilassa olemme selkeästi havainneet suoranaista välinpitämättömyyttä!
  2. Tahdomme oman kunnan alueelle ennaltaehkäisevää perhetyötä, hyvinvoivasta perheestä hyötyy koko kunta! Orimattila voisi olla mm. tällä saralla edelläkävijä! Hoitopaikoissa ja kouluissa ammattikasvattajien sekä sosiaalityöntekijöiden arkityö täyttyy perheiden kriiseistä johtuvien oireiden selvittelyyn. Ammattiauttajien palveluita on oltava saatavilla sekä lapsille että aikuisille!
  3. Tahdomme avoimuutta päätöksentekoon, hyväveliverkostot on tuotava suurennuslasin alle! Päätöksentekijöiden sekä virkamiesten on pystyttävä puhumaan kuntalaisten kanssa samaa kieltä – myös nuorten kanssa. Meitä kiinnostavat mm. Orimattilan kehittämiseen liittyvät asiat kuten maakaupat, kaavoitus, kuntaliitokset ja terveyspalveluita koskevat sopimukset hyötyineen.
  4. Tahdomme tukea Hennan alueen kehittämistä, jotta Orimattila tulee tunnetuksi hevosien ja olympiamitalin lisäksi myös vihreästä eko-kaupunginosastaan. Lopuksi
  5. Tahdomme tuoda Orimattilan 2000-luvulle! Vihreän puolueen edustajat ovat vahvoja vaikuttajia sekä eduskunnassa että EU:ssa – on korkea aika saada vihreitä päättäjiä myös Orimattilaan!
Lue lisää Orimattilan Vihreiden sivuilta »

Orimattilan vihreät ehdokkaat

3 Fabritius, Hannele
YTM, kirjastonjohtaja

4 Kallio, Jirka
Iltapäiväkerho-ohjaaja

5 Parkkinen, Paula
Yrittäjä

6 Suomi, Marko
Kuvataiteen maisteri, taiteenmaisteri

7 Voutilainen, Niina
Viestintä- ja markkinointivastaava

Tilaa upeasti uudistunut Vihreä Lanka!