Rohkeutta on suojella luontoa. Rohkeutta on pitää kaupunki elossa. Rohkeutta on investoida ihmiseen, ymmärtää erilaisuutta, suosia joukkoliikennettä.

Kunnat olemme me ja valta niissä kuuluu meille kaikille. Kun muutamme kuntaa, muutamme maailmaa. Kuntalaisten valitsemissa valtuustoissa ratkaistaan, millainen on tulevaisuutemme.

Kunnallisvaaleissa on kyse päiväkodeista, kouluista, terveyskeskuksista, kirjastoista, teattereista, konserttisaleista, asuinalueista, kaduista, puistoista, satamista ja urheilupaikoista. Kunnalla on suuri vastuu myös siitä paraneeko joukkoliikenne ja mihin asuntoja rakennetaan.

Vihreät haluavat kunnallispolitiikkaan rohkeutta, suoraselkäisyyttä ja reiluja, avoimia pelisääntöjä. Politiikkaan tarvitaan suuria tavoitteita ja luovuutta. Tarvitaan kykyä tarttua asioihin, joiden korjaaminen tuntuu mahdottomalta. Tarvitaan tekemisen iloa, uusia toimintatapoja – ja uusia tyyppejä.

Rohkeutta tarvitaan. Rohkeutta on - tue Vihreitä.

Tutustu Vihreiden vaaliteemoihin ja ehdokkaisiin rohkeuttaon.fi -sivustolla »
(Vaatii flashin. Jos flash-sivusto ei toimi tai et halua sitä käyttää, älä huoli, sillä kaiken olennaisen asiasisällön löydät myös alta:)

Vihreiden ehdokkaat kunnissa ja kunnalliset vaalitavoitteet »

Vihreiden valtakunnallinen kunnallisvaaliohjelma »

Tue Vihreitä esimerkiksi tukiryhmässä, kadulla tai verkossa »

Liity Vihreisiin »

Osta asuntoarpa tai lahjoita muutama lantti Vihreiden vaalityöhön »

Tilaa upeasti uudistunut Vihreä Lanka!