Liity tukijoiden kasvavaan joukkoon!

Vihreillä on yli 1500 lahjoittajaa - ryhdy sinäkin lahjoittajaksi!

Tavalliset suomalaiset ovat päättäneet tehdä vihreän vaalivoiton. Koskaan ennen ei ole näin moni lahjoittanut Vihreille vaalirahaa. Vihreiden taustalla ei ole varakkaita yrityksiä eikä etujärjestöjä, mutta nyt tavalliset suomalaiset ovat päättäneet kantaa kortensa kekoon ympäristön ja luonnon suojelemiseksi, koulutuksen ja työllisyyden puolustamiseksi sekä köyhyyden ja eriarvoisuuden pysäyttämiseksi.

Lahjoittajien suuri määrä kertoo myös siitä, että useampi ihminen kuin koskaan on kokenut vihreän ehdokkaan tai ehdokkaat erityisen hyviksi – taloudellisen tuen arvoisiksi. Lahjoittajien määrän on todettu kertovan menestyksestä enemmän kuin vaalibudjettien koon. Liity sinäkin tekemään Vihreiden kampanjasta suurempi!

Tuellasi pystymme hankkimaan vaalivideollemme näkyvyyttä verkossa ja jopa kansallisessa TV:ssä.

Katso vaalivideomme ennen muita ->

• 5 000 eurolla kykenemme tekemään verkkovideokampanjan, jonka avulla tavoitamme kymmeniä tuhansia suomalaisia.
  • 15 000 eurolla kykenemme näyttämään vaaliideon kansallisen tason TV-mainoksena yhden kerran.
  • 50 000 eurolla kykenemme toteuttamaan kunnollisen TV-mainoskampanjan.

Pienistä puroista kasvaa suuri virta. Jo kympin tai kahdenkin lahjoituksella on todellista merkitystä! Mainokset on tilattava ennakkoäänestyksen alkuun mennessä (8.4.), joten lahjoita heti!

LAHJOITA NYT ->