Alla behövs när en bättre framtid ska byggas – Ta ställning och bli medlem!

Medlemskap i de Gröna är ett sätt att ta ställning till det som sker i världen. Som medlem tar du del i att förändra världen och att försvara mänskligheten, miljön och dem som är för svaga för att göra det sig själv.

Arbetet för miljön, jämlikhet, utbildning och grönare framtid göras mellan val. Med din medlemsavgift stöder du vårt arbete för en bättre värld.

Vi är inte bara ett politiskt parti: vi är en rörelse, som är lika stark som våra medlemmar är. Du är varmt välkommen att bli med i vår verksamhet!

Medlemsavgift 2019: 35 €
Mindre bemedlade (studenter, arbetslösa, pensionärer, osv.): 15 €
Avgiften gäller pågående kalenderår, vilket innebär att Vihreä Lanka kommer som medlemsförmån under hela det pågående kalenderåret.

Bli Grön! Fyll i dina kontaktuppgifter nedan och klicka på ”Följande” för att komma till betalningssidan.

Mina kontaktuppgifter

Födelsedatum
* Obs! Vänligen observera, att inga samtyckningar för behandlingen av personuppgifterna som du har tilldelat med oss tillsammans med dina tidigare betalningar ska utgå automatiskt, även om du ska lämna denna tillval ovalt. Om du vill säga upp dina nuvarande prenumerationer, vänligen följ anvisningarna i meddelandena som du har mottagen, eller kontakta vår medlemstjänst per e-post till jasenasiat@vihreat.fi.

SIDA (1 / 4)

1. Kontaktuppgifterna | 2. Val av föreningen | 3. Kontrollera dina uppgifter | 4. Medlemsavgift

Om dataskydd