Alla behövs när en bättre framtid ska byggas – Ta ställning och bli medlem!

Medlemskap i De Gröna är ett sätt att ta ställning till det som sker i världen. Genom att betala din medlemsavgift stöder du vårt arbete för en bättre värld. Som medlem kan du också själv aktivt delta i den gröna verksamheten.

De Grönas medlemsavgift för 2018 är 30 euro. För mindre bemedlade (t.ex. studenter och arbetslösa) finns det en nedsatt medlemsavgift som är 12 euro. När du blir medlem får du den gröna tidningen, Vihreä Lanka, som medlemsförmån.

Medlemsavgift 2018: 30 €
Mindre bemedlade (studenter, arbetslösa, pensionärer, osv.): 12,50 €
Avgiften gäller pågående kalenderår, vilket innebär att Vihreä Lanka kommer som medlemsförmån under hela det pågående kalenderåret.

Bli Grön! Fyll i dina kontaktuppgifter nedan och klicka på ”Följande” för att komma till betalningssidan.

Mina kontaktuppgifter

Födelsedatum
* Obs! Vänligen observera, att inga samtyckningar för behandlingen av personuppgifterna som du har tilldelat med oss tillsammans med dina tidigare betalningar ska utgå automatiskt, även om du ska lämna denna tillval ovalt. Om du vill säga upp dina nuvarande prenumerationer, vänligen följ anvisningarna i meddelandena som du har mottagen, eller kontakta vår medlemstjänst per e-post till jasenasiat@vihreat.fi.

SIDA (1 / 4)

1. Kontaktuppgifterna | 2. Val av föreningen | 3. Kontrollera dina uppgifter | 4. Medlemsavgift

Om dataskydd