Liity - Sinua tarvitaan

Tervetuloa jäseneksi Vihreisiin nuoriin ja opiskelijoihin!

Vihreiden jäsenyys on kannanotto maailman menoon. Liittymällä jäseneksi olet mukana muuttamassa maailmaa ja puolustamassa ihmisarvoa, ympäristöä ja heikommassa asemassa olevia.

Työ ympäristön, tasa-arvon, koulutuksen ja vihreämmän tulevaisuuden hyväksi tehdään vaalien välillä. Maksamalla jäsenmaksun tuet työtämme paremman maailman puolesta.

Vihreät ei ole vain poliittinen puolue: olemme liike, joka on yhtä vahva kuin sen jäsenistö. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan!

Tämä jäsenmaksu on siis voimassa vain joulukuun 2019 loppuun. Jos haluat maksaa jo vuoden 2020 jäsenmaksun, voit tehdä sen tällä lomakkeella.

Jäsenmaksu 2019: 35 €
Vähävaraiset (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, jne.): 15 €
Jäsenmaksu koskee aina kuluvaa kalenterivuotta.
Voit halutessasi myös alkaa kuukausilahjoittajaksi, jolloin jäsenmaksu veloitetaan osana kuukausilahjoitustasi.
Jäsenasiat: www.vihreat.fi/jasenpalvelut tai jasenasiat@vihreat.fi

Tulit tälle lomakkeelle linkistä, jossa Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto (ViNO) on valmiiksi valittuna. Jos haluat valita jonkin muuntyyppisen vihreän yhdistyksen, se onnistuu tämän lomakkeen etusivulta.

Ryhdy Vihreäksi! Täytä yhteystietosi alla ja klikkaa ”Seuraava” siirtyäksesi eteenpäin jäsenmaksun maksamiseen.

Yhteystietoni

Syntymäaika
* Huom! Huomioithan, että mitkään aiempien maksujen yhteydessä antamasi suostumukset eivät automaattisesti raukea, vaikka jättäisit nämä vaihtoehdot valitsematta. Jos haluat erota listalta, jolle jo kuulut, seuraa saamissasi viesteissä olevia ohjeita, tai ota yhteyttä jäsenpalveluumme sähköpostitse osoitteeseen jasenasiat@vihreat.fi.

SIVU (1 / 4)

1. Yhteystiedot | 2. Yhdistysvalinta | 3. Tietojen tarkistus | 4. Jäsenmaksu