Paremman tulevaisuuden rakentamiseen tarvitaan jokaista - Jäsenyys on kannanotto maailman menoon

Tervetuloa Tehyläiset Vihreät ry:n jäseneksi!

Vihreiden jäsenyys on kannanotto maailman menoon. Liittymällä jäseneksi olet mukana muuttamassa maailmaa ja puolustamassa ihmisarvoa, ympäristöä ja heikommassa asemassa olevia.

Saavutimme historian parhaan vaalituloksen yhdessä. Varsinainen työ alkaa vasta tästä: työ ympäristön, tasa-arvon, koulutuksen ja vihreämmän tulevaisuuden hyväksi tehdään vaalien välillä. Maksamalla jäsenmaksun tuet työtämme paremman maailman puolesta.

Vihreät ei ole vain poliittinen puolue – olemme liike, joka on niin vahva kuin sen jäsenistö. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan.

Tällä lomakkeella liittyessäsi jäsenmaksusi kirjataan vuodelle 2018, joten pääset nauttimaan jäsenedusta koko vuoden. Jos jostain syystä haluat maksaa vielä jäsenmaksun vuodelle 2017, voit tehdä sen täällä.

Vihreät koostuu puolueena paristasadasta paikallisesta ja valtakunnallisesta vihreästä yhdistyksestä. Liittyessäsi Vihreisiin liityt aina tietyn vihreän yhdistyksen jäseneksi. Tulit tälle lomakkeelle linkistä, jossa Tehyläiset Vihreät ry on valmiiksi valittuna. Jos haluat valita jonkin muun vihreän yhdistyksen, se onnistuu Liity jäseneksi -lomakkeen etusivulta.

Ryhdy Vihreäksi liittymällä valitsemaasi valtakunnalliseen vihreään yhdistykseen (Tehyläiset Vihreät ry)! Täytä yhteystietosi alla ja klikkaa ”Seuraava” siirtyäksesi eteenpäin jäsenmaksun maksamiseen.

Yhdistykseni

Vihreä yhdistys, johon liityn:
Tehyläiset Vihreät ry

Yhteystietoni