Paremman tulevaisuuden rakentamiseen tarvitaan jokaista - Jäsenyys on kannanotto maailman menoon

Tervetuloa Ekovihreät ry:n jäseneksi!

Vihreiden jäsenyys on kannanotto maailman menoon. Liittymällä jäseneksi olet mukana muuttamassa maailmaa ja puolustamassa ihmisarvoa, ympäristöä ja heikommassa asemassa olevia.

Työ ympäristön, tasa-arvon, koulutuksen ja vihreämmän tulevaisuuden hyväksi tehdään vaalien välillä. Maksamalla jäsenmaksun tuet työtämme paremman maailman puolesta.

Vihreät ei ole vain poliittinen puolue – olemme liike, joka on niin vahva kuin sen jäsenistö. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan.

Jäsenmaksu 2018: 30 €
Vähävaraiset (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, jne.): 12,50 €
Jäsenetuna saat Vihreä Lanka -lehden kahdeksan kertaa vuodessa (toimitus Suomeen).
Jäsenmaksu koskee aina kuluvaa kalenterivuotta.
Voit halutessasi myös alkaa kuukausilahjoittajaksi, jolloin jäsenmaksu veloitetaan osana kuukausilahjoitustasi.
Jäsenasiat: www.vihreat.fi/jasenpalvelut tai jasenasiat@vihreat.fi

Vihreät koostuu puolueena paristasadasta paikallisesta ja valtakunnallisesta vihreästä yhdistyksestä. Liittyessäsi Vihreisiin liityt aina tietyn vihreän yhdistyksen jäseneksi. Tulit tälle lomakkeelle linkistä, jossa Ekovihreät ry on valmiiksi valittuna. Jos haluat valita jonkin muun vihreän yhdistyksen, se onnistuu Liity jäseneksi -lomakkeen etusivulta.

Ryhdy Vihreäksi liittymällä valitsemaasi valtakunnalliseen vihreään yhdistykseen (Ekovihreät ry)! Täytä yhteystietosi alla ja klikkaa ”Seuraava” siirtyäksesi eteenpäin jäsenmaksun maksamiseen.

Yhdistykseni

Vihreä yhdistys, johon liityn:
Ekovihreät ry

Yhteystietoni

Syntymäaika
* Huom! Huomioithan, että mitkään aiempien maksujen yhteydessä antamasi suostumukset eivät automaattisesti raukea, vaikka jättäisit nämä vaihtoehdot valitsematta. Jos haluat erota listalta, jolle jo kuulut, seuraa saamissasi viesteissä olevia ohjeita, tai ota yhteyttä jäsenpalveluumme sähköpostitse osoitteeseen jasenasiat@vihreat.fi.

SIVU (1 / 3)

1. Yhteystiedot | 2. Tietojen tarkistus | 3. Jäsenmaksu