Paremman tulevaisuuden rakentamiseen tarvitaan jokaista - Jäsenyys on kannanotto maailman menoon

Tervetuloa Vihreä miesliike ry:n jäseneksi!

Vihreiden jäsenyys on kannanotto maailman menoon. Liittymällä jäseneksi olet mukana muuttamassa maailmaa ja puolustamassa ihmisarvoa, ympäristöä ja heikommassa asemassa olevia.

Työ ympäristön, tasa-arvon, koulutuksen ja vihreämmän tulevaisuuden hyväksi tehdään vaalien välillä. Maksamalla jäsenmaksun tuet työtämme paremman maailman puolesta.

Vihreät ei ole vain poliittinen puolue – olemme liike, joka on niin vahva kuin sen jäsenistö. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan.

Jäsenmaksu 2018: 30 €
Vähävaraiset (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, jne.): 12,50 €
Jäsenetuna saat Vihreä Lanka -lehden kahdeksan kertaa vuodessa (toimitus Suomeen).
Jäsenmaksu koskee aina kuluvaa kalenterivuotta.
Voit halutessasi myös alkaa kuukausilahjoittajaksi, jolloin jäsenmaksu veloitetaan osana kuukausilahjoitustasi.
Jäsenasiat: www.vihreat.fi/jasenpalvelut tai jasenasiat@vihreat.fi

Vihreät koostuu puolueena paristasadasta paikallisesta ja valtakunnallisesta vihreästä yhdistyksestä. Liittyessäsi Vihreisiin liityt aina tietyn vihreän yhdistyksen jäseneksi. Tulit tälle lomakkeelle linkistä, jossa Vihreä miesliike ry on valmiiksi valittuna. Jos haluat valita jonkin muun vihreän yhdistyksen, se onnistuu Liity jäseneksi -lomakkeen etusivulta.

Ryhdy Vihreäksi liittymällä valitsemaasi valtakunnalliseen vihreään yhdistykseen (Vihreä miesliike ry)! Täytä yhteystietosi alla ja klikkaa ”Seuraava” siirtyäksesi eteenpäin jäsenmaksun maksamiseen.

Yhdistykseni

Vihreä yhdistys, johon liityn:
Vihreä miesliike ry

Yhteystietoni