Paremman tulevaisuuden rakentamiseen tarvitaan jokaista - Jäsenyys on kannanotto maailman menoon

Tervetuloa Turun Vihreät ry, De Gröna i Åbo rf:n jäseneksi!

Vihreiden jäsenyys on kannanotto maailman menoon. Liittymällä jäseneksi olet mukana muuttamassa maailmaa ja puolustamassa ihmisarvoa, ympäristöä ja heikommassa asemassa olevia.

Saavutimme historian parhaan vaalituloksen yhdessä. Varsinainen työ alkaa vasta tästä: työ ympäristön, tasa-arvon, koulutuksen ja vihreämmän tulevaisuuden hyväksi tehdään vaalien välillä. Maksamalla jäsenmaksun tuet työtämme paremman maailman puolesta.

Vihreät ei ole vain poliittinen puolue – olemme liike, joka on niin vahva kuin sen jäsenistö. Olet lämpimästi tervetullut mukaan toimintaan.

HUOM! Syksyn 2017 tarjous uusille jäsenille! Marras-joulukuussa liittyville uusille jäsenille myönnetään 50 % alennus tämän vuoden jäsenmaksusta.

Jäsenmaksu 2017: 30 €
Vähävaraiset (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, jne.): 12,50 €
Jäsenetuna saat Vihreä Lanka -lehden kahdeksan kertaa vuodessa (toimitus Suomeen).
Jäsenmaksu koskee aina kuluvaa kalenterivuotta.
Jäsenasiat: www.vihreat.fi/jasenpalvelut tai jasenasiat@vihreat.fi

Vihreät koostuu puolueena paristasadasta paikallisesta ja valtakunnallisesta vihreästä yhdistyksestä. Liittyessäsi Vihreisiin liityt aina tietyn vihreän yhdistyksen jäseneksi. Tulit tälle lomakkeelle linkistä, jossa Turun Vihreät ry, De Gröna i Åbo rf on valmiiksi valittuna. Jos haluat valita jonkin muun vihreän yhdistyksen, se onnistuu Liity jäseneksi -lomakkeen etusivulta.

Ryhdy Vihreäksi liittymällä valitsemaasi paikalliseen vihreään yhdistykseen (Turun Vihreät ry, De Gröna i Åbo rf)! Täytä yhteystietosi alla ja klikkaa ”Seuraava” siirtyäksesi eteenpäin jäsenmaksun maksamiseen.

Yhdistykseni

Vihreä yhdistys, johon liityn:
Turun Vihreät ry, De Gröna i Åbo rf

Yhteystietoni