Mitä aiemmin varaatte majoituksen yhdistyksenne edustajille, sitä enemmän vaihtoehtoja on tarjolla.

Turun messukeskus sijaitsee noin seitsemän kilometrin päässä keskustasta. Useimmat hotellit ovat keskustassa, Artukaisten Paviljonki kokouspaikan vieressä.

Hotelli Artukaisten Paviljonki

Sijaitsee messukeskuksen vieressä, os. Messukentänkatu 11. Kotisivut

HOTELLI ON TÄYNNÄ

Hotellit Holiday Inn + Cumulus

Sijaitsevat vierekkäin pari korttelia Kauppatorilta, osoitteessa Eerikinkatu 30. Holiday Innin kotisivut

Huonehinnat vihreille: 78 euroa / 2 hh (64 euroa / 1 hh).
Varaa koodilla VIHREÄT viimeistään 15. huhtikuuta.

Koeta ensin Holiday Inniä: turku.holidayinn@restel.fi, p. 02 338 211 ja jos siellä on vihreiden kiintiö täyteen varattu, siirry Cumulukseen: turku.cumulus@restel.fi, p. 02 218 1000.

Omenahotelli ja Hesehotelli

Halpa vaihtoehto on itsepalveluperiaatteella toimiva Omenahotelli, jossa huone maksaa 55 euroa. Huoneeseen voi majoittua yhdestä neljään henkilöä. Hinta ei sisällä aamiaista. Varaukset netin kautta: http://www.omenahotels.com/hotelli-turku
Omenahotellin vieressä on kokouspaikan lähelle vievän bussilinjan (32, 42) pysäkki.

Omenahotellia vastaava itsepalveluhotelli on Hesehotelli:
Hinnat alkaen 49 e / 1 hh, 59 e / 2 hh.
Sijainti on kaukoliikenteen linja-autoaseman vieressä ja 900 metriä rautatieasemalta. Rautatieaseman luona on kokouspaikalle vievän bussilinjan (32, 42) pysäkki.

Lattiamajoitus

Perinteiseen tapaan järjestetään myös ilmainen lattiamajoitus. Paikkana on Cygnaeuksen koulun liikuntasali, os. Maariankatu 7. Oma makuupussi ja makuupatja/ilmapatja tms. mukaan. Ennakkoilmoittautuminen on välttämätön. Ilmoittautumiset: tiina.elo@vihreat.fi p. (09) 5860 4160. Ilmoita erikseen, jos haluat päästä majoitukseen jo perjantaista lähtien.

Muut vaihdoehdot

Turun muita majoitusvaihtoehtoja voi tutkia kaupungin matkailupalvelujen sivuilta.