Jämsässä ei ole niin paljon hotelleja, että kaikki puoluekokousvieraat mahtuisivat samaan paikkaan. Siksi majoitus on hajautettu. Jämsän keskustan tuntumassa on Hotelli Jämsä sekä Gasthaus Jämsä, joihin mahtuu vajaa 200 yöpyjää. Yhdistysten, joilla on useita edustajia, kannattaa ottaa mökki Himoksen hiihtokeskuksesta. Tällöin hinta tulee henkilöä kohden erittäin edulliseksi. Himokselta järjestetään bussikuljetukset kokouspaikalle ja takaisin.

Hotelli Jämsä

Kauhkialantie 111 (etäisyys kokouspaikalta 2,3 km)

1 hh 75 € / vrk, 140 € / 2 vrk
2 hh 85 € / vrk, 160 € / 2 vrk

lisävuoteita voi saada osaan huoneista
Hinta sisältää aamiaisen, saunan ja langattoman verkon. Varaukset hotellista tunnuksella "Vihreät", puh. 014 717 91

Gasthaus Jämsä

Asemakatu 2 (etäisyys kokouspaikalta 1 km)
Majatalo sijaitsee aivan rautatieaseman vieressä.

Hinta 30 euroa / vrk / henkilö huoneesta riippumatta, sisältää aamiaisen. Tarjolla on 1 hh, 2 hh ja 3 hh, osassa on suihku ja wc huoneessa, osassa käytävällä. Nopeimmilla on enemmän valinnanvaraa. Varaukset puh. 014 718 177, info@jamsangasthaus.fi.

Himoksen mökit

Himoksen hiihtokeskuksessa on 6-10 hengen mökkejä, jotka soveltuvat hyvin esim. paikallisyhdistyksen kokousporukan majoittamiseen. Mökkejä on käytössä näillä alueilla: Honkaranta ja Nuppulanranta (mutta myös muualta Himoksen alueelta voi tiedustella sopivaa mökkiä). Alueelta on matkaa kokouspaikalle noin 13 km. Lähes koko reitillä on pyörätie, joten mukaan voi ottaa vaikka oman fillarin ja kulkea matkan pyöräillen.

Majoituksen hinta 200 € / 6 henkilön mökki / 2 vrk. Hinta sisältää bussikuljetuksen, meno-paluu Jämsään per päivä (tarkat ajat ja lähtöpaikat selviävät lähempänä kokousta). Hinta ei sisällä liinavaatteita, aamupalaa eikä lähtösiivousta.  Ne voi varata erikseen: liinavaatteet 10 € / hlö,  siivous 62 € / mökki.

Varaukset Leena Pärnäjärveltä: leena.parnajarvi@himoslomat.fi, koodilla "VIHR" puhelin 020 711 9224 (varanumero 020 711 9222). Avaimet noudetaan keskusvaraamosta (Länsi-Himoksentie 4) ja palautetaan samaan paikkaan.

Kartta Himoksen alueesta, Honkaranta ja Nuppulanranta vasemmassa laidassa, Motelli Patalahti oikeassa laidassa. Jämsän keskusta on kartasta oikealle.

Motelli Patalahti

Patalahdentie 20 (etäisyys kokouspaikalta 4 km)

Motelli Patalahti on siisti neljästä talosta muodostuva motelli. Motellissa on erikseen miesten ja naisten sauna, jotka lämmitetään joka päivä. Motelli sijaitsee järven rannassa eli uintimahdollisuuskin on. Motelli on Teboil-huoltoaseman läheisyydessä, voisi sanoa samassa pihapiirissä. Huoltoasemalta onnistuvat ruokailut ja pikku hankinnat helposti. Osassa huoneita on minikeittiö.

Majoituksen hinta, sisältäen bussikuljetuksen kokouspaikalle, liinavaatteet ja lähtösiivous (huom: ei aamupalaa).
2 hengen huone:  110 € / 2 hlöä / 2 vrk
3 hengen huone:  170 € / 3 hlö / 2 vrk
4 hengen huone:  200 € / 4 hlö / 2 vrk

Varaukset Leena Pärnäjärveltä: leena.parnajarvi@himoslomat.fi, koodilla "VIHR", puhelin 020 711 9224 (varanumero 020 711 9222). Avaimet noudetaan keskusvaraamosta (Länsi-Himoksentie 4) ja palautetaan samaan paikkaan.

Ruotsulan Hovi

Ruotsulan Hovi tarjoaa huoneistomajoitusta mm. kaksioissa ja kolmioissa isommille porukoille. Tiedustelut ja varaukset: Jaana Lyyra, p. 0500 416 204. http://www.eeposgroup.fi/

Lattiamajoitus

Maksuton lattiamajoitus järjestetään taas perinteiseen tapaan. Makuupussi mukaan, patja tulee talon puolesta. Paikka on Jokivarren koulu, noin 800 metriä puoluekokouspaikalta. Ilmoittautuminen etukäteen viimeistään 30.5.: suvi-pilvi.inkeroinen@vihreat.fi. Ilmoita yöt, jotka majoitut (pe/la/su) sekä gsm-numerosi, jota käytät kokousviikonloppuna.

Tilaa upeasti uudistunut Vihreä Lanka!