Puoluekokousosallistujia majoittuu Himoksen mökeissä, Motelli Patalahdessa sekä Hotelli Jämsässä. Osalla on käytössään henkilöauto, osa tarvitsee yhteiskuljetuksia. Määriä on vaikea arvioida, joten bussikyydit on tilattu arvion pohjalta.

Hotelli Jämsän ja kokouspaikan välinen matka on kohtuullinen käveltävä (2,3 km), joten kävely on harkinnanarvoinen vaihtoehto tämän välin kulkemiseen. Viikonlopuksi on luvattu lämmintä ja kuivaa säätä. Lattiamajoituspaikka on niin lähellä kokouspaikkaa, että sinne ei ole kuljetusta. Helsingin vihreillä on käytössä oma bussi omien edustajiensa kuljettamiseen viikonlopun aikana (majoitus Keski-Himoksella).

Taksin numero on 020 090909.

Tilausbusseja kulkee seuraavasti:

- pe 6.6. klo 19.45 jälkeen: 2 bussia kokouspaikalta eli Paunun koululta reittiä Hotelli Jämsä - Motelli Patalahti - Himos-Center - Nuppulanranta/Honkaranta; toinen bussi palaa noin 30 minuutin päästä noutamaan väkeä, jos on vielä tarvetta

- la 7.6. klo 9.00 Honkaranta - 9.05 Himos-Center - 9.10 Patalahti - 9.15 Hotelli Jämsä - Paunun koulu
- la 7.6. klo 9.15 Honkaranta - 9.20 Himos-Center - 9.25 Patalahti - 9.30 Hotelli Jämsä - Paunun koulu

- la 7.6. klo 19 Paunun koululta kuten 6.6. kaksi bussia Himoksen perukoille; toinen bussi palaa noin 30 minuutin päästä noutamaan väkeä, jos on vielä tarvetta

- la 7.6. illanvieton paluukyydit Vitikkalan koululta klo 0.30 ja 1.30 (oikeasti siis sunnuntain puolella); reitti kuten 6.6.

- su 8.6. klo 9.15 Honkaranta - 9.20 Himos-Center - 9.25 Patalahti - 9.30 Hotelli Jämsä - Paunun koulu
- su 8.6. klo 9.30 Honkaranta - 9.35 Himos-Center - 9.40 Patalahti - 9.45 Hotelli Jämsä - Paunun koulu

Kokouksen päätyttyä ei ole yhteiskuljetusta rautatieasemalle.